lördag 11 juni 2011

Husses trams!!!

Joråsåatt nu är husse och jobbar på Sweden Rock... Som om inte jag - Metal voffsen nr1 ville dit???


Men nej nej, han ska ju jobba och tramsa och jag får inte bo i tält för då blir jag stulen och Bläää, hade ju bitit alla hundnappare så jävla hårt i snoken så det finns inte!!! Fick i alla fall pappi att fatta att livet som Phaléne är rätt sugigt utan inlägg så han fixar ett litet till mig med sin felleton, han är minsann inte så dum som han ser ut...


Frejapussar till er!!!! Vuff!!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Värsta rockhunden alltså! Du, om någon, borde väl vara med! Du får nog ta med hussen på en lydnadskurs... Kramis!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna varit där också! (Kommer Magic Pie igen måste jag nog försöka...)
    Din husse är verkligen i behov av kurs i "Hur man behandlar en DAM!" Om du biter HONOM rejält i snoken...kanske han kommer ihåg vad som är viktigast då?:)

    SvaraRadera
  3. Klart du skulle ha kunnat försvara både dig, tältet och hussen om nån skurk kommit dit! Trög husse du har! Fast snällt att blogga lite åt dig i alla fall!

    SvaraRadera
  4. Hussen får skaffa sig en sån där sovbil eller om de va husbil som det hette, så du kan hänga med. Fisigt att du som är världens rockbrud inte får hänga på, när hussen rockar loss, hihi.

    Taxpussisar

    SvaraRadera
  5. Om inte du har back-stage card så ska ingen ha det. Det får husse fixa. Så det så.
    Nelson

    SvaraRadera