fredag 8 juli 2011

Koppel ja, det vore najs!!!

Min polare Sigge Svamphund sa att jag borde ha koppel på hussen, och jo nog borde jag det, i morgon, eller rättare sagt idag åker han till en sån däringa tattoomässa i nån trög stad i tyskland... Utan mig, igen... Matte kommer vara hemma med oss och det är ju bra men ändå!!!  Fast så vet jag ju att om han inte klottrar folk har han inte råd med fina kläder till mig och matte =) Och det vore ju typiskt kass!!! Fast jag vill ändå berätta för er att mitt pangsjonat är superbra! Där har vi ett eget stort rum med både soffa och säng och en stooor skog att promenixa i!!! Och låtsasföräldrarna är bra de oxå!!! Vi busar med de och vovvar hela dagarna så nu när vi kommer hem sägs det att vi inte uppför oss?
Fast bästast är vår kompis Lexi!!! Kanske lite större sådär en smula men ooooh så snäll, vi är värsta bästisarna minsann! Om det inte busas för mycket för då drar jag mig lite undan så får Ajax styra upp... Berätta bara inte att jag erkänt det för henne nu!!! Hur som helst så lovade jag ju lite bilder från när jag var på utflykt och kollade Melody Club och VonBenzo, bättre sent än aldrig tänkte jag så här kommer ett par stycken...

Har givetvis intagit min privata vip-plats i husses knä, Divatröja dagen till ära! Den blev sen signerad av husses vänner, med mig i den, kanske ölen till ära? Fast jag var stolt minsann!!! Inte alla som har en VB vovvetröja inte!!!

Och jooo jag gillar faktiskt konserter, husse och matte sätter sig lite på sidan av scenen så det inte blir för högt för våra snottar (öron är såklart snottar om någon nu missat det)

Jo, så ser de ut alltså... Spelar bra och allt det där, jag är rätt nöjd!

Bara en sak som liksom grämer mig....

Täääänk om sångaren vore hund!!!

Nåja, jag har i alla fall fått picnic i parken på min fina rosa filt, och det tycker jag om!

Och så räcker jag ut tungan åt husse som ska dumåka till nån dumstans i Tyskland där inte vi är, hallå tramsigt i kubik eller vad?
Själv stannar jag här med min bästaste matte, oftast braiga syrra, några bättre och en drös rätt kassa katter över helgen, men jag håller än en gång tassarna för att pappi ska bli bättre på bloggeriet!!!! Många många massor nospussar och phalénekramar!!!

10 kommentarer:

  1. Håller med Sigge;)
    Tänkte faktiskt på dig o hussen nyligen, för det var nå't program om så'na klottrare som han på radion. Intressant! (ÄR sugen trots nålskräck:) Vet preciiiis!)
    Ensamma med matten? Då kan ni ju ha en riktig tjejhelg!!! Frossa i kläder och jordgubbar och champagne och så där. Lång nos åt hussen:)
    Lexi ser mycket trevlig ut! Har känt en så'n som också var urgo', rastypiskt förmodligen.
    PUSS på dig! Och syrran!

    SvaraRadera
  2. GoFreja du är!!
    Att du gillar att gå på konserer, häftigt säger vi bara!!!!!
    Vi har grannar här hemma som har två stycken Lexiekompisar.
    Snacka om att vi brukar skälla ut dem när de går förbi.
    Även att de är snälla som attans!!!
    Ha det bra.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  3. häftigt med autografer på tröjan, coolt värre ;-). Stora snälla kompisar är bra att ha :-)
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera
  4. Du är ju faktiskt en tuff brud i lyxförpackning på riktigt!!!!!
    Tänk att få vara på en så häftig koncert! Det hade vi aldrig fått!!!
    Nospussar i massor
    Perla o Chelsea

    SvaraRadera
  5. Jag skulle heller aldrig i livet få gå på rock-konsert för matten! Lyllos dig! Man märker verkligen hur mycket stadsbrud du är och vilken lantisgrabb jag är när man kollar våra intressen... men jag är kär i dig ändå!

    SvaraRadera
  6. Jösses vilken stor kompis ni har! Anton hade bajjat i pälsen om hon försökt leka med honom. Shit alltså vad du är cool som går på konsert med din husse!

    SvaraRadera
  7. Jag kan ju inte direkt säga att jag skulle vilja gå på rockkonsert, men det såg ganska kul ut. Hoppas att du får ordning på hussen snart så jag får veta vad du har för dig. Han får väl köpa dig en egen dator som du kan blogga själv med... Kramis!

    SvaraRadera
  8. Shit vilken stor kompis! Vilket coolt ställe du har varit på!

    SvaraRadera
  9. Va fränt du har varit på kosert, inga dåliga grejer och sen fick du rå om hussen dä va välan braigt. Den där stora hunden är ju en irländsk varghund om jag inte missminner mig och ni är ju mindre än mig, kul med stora kompisar, hihi.

    Taxpussisar.

    SvaraRadera
  10. Härligt : ) För sött hund

    SvaraRadera