onsdag 25 april 2012

I söndags var vi på kalas! Husses syster fyllde år... Så vi var bjudna på fika! Passade såklart på att ta en runda i deras kvarter och läsa såna helt andra artiklar....


Men det hade regnat, så man blev helt alldeles blöt ju!!!


Nåja, jag hade min nya tröja i alla fall!!! Röd och fin och matchade med både koppel och halsband... Ibland blir jag förvånad över hur bra jag passar i allt.... Sen kommer jag på vem jag är och då är det ju appselut uppenbart!!!


Ajax gjorde faktiskt sitt för att klä upp sig också! Skönt, slapp jag skämmas... syrran är naken liksom.... 


På kalaset hade de en sån här också... En ganska bra katt på två vis... Dels så höll han sig under denna bänken, och dels så bor han inte hos mig!


Ooooch så var det dax för fika... Ajax snyltade in sig hos pappi.


Och jag satte mig hos mammi... Men så ge mig bullen då för bövelen, nu har du fått bild så det räcker!!!


Sen är det ju så att man blir trött av kalas, så jag tog mig en liten lur i deras stora soffa....

Och det var liksom vad jag har att rapportera från denna helgen (husse svek igen och jobbade i Växjö fredag och lördag) Stora Phalénekramar!!! Vuff!!!

3 kommentarer:

  1. Kul med kalas...man brukar bli lite mer bortskämd då faktisk.
    Så är det för oss iallafall.
    Ha det så bra.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  2. Kalas!
    Vad skojsigt!
    Jag har inte varit på kalas på länge...
    Fick ni inte några godispåsar!?! Annars kan det ju inte ha varit något RIKTIGT kalas...
    =)
    Voff /Ella

    SvaraRadera
  3. Förlåt att jag har bommat att du var i bloggvärlden igen, här har hänt massor med saker men nu finns det en jycke i huset igen, som tur är.

    Du var jättesöt i din nya jacka, tänk så bra du har det med en husse och matte som tycker att du ska va så snyggt klädd.

    Tvåbenskramisar och Russelpussar.

    SvaraRadera