onsdag 30 november 2011

På dejt med pälsklippande...

Jodå!
Mina snygga bloggkarlar kommer ju inte på besök så jag får ju leta närmre hemmet (slöhusse reser världen runt men till er verkar han inte hitta...) Men se idag blev jag hembjuden till snygga Iggy!!! Jag fick kolla hela lägenheten och se mysiga ställen att sova på och tuggisar och sånt bra!!!
Visst, liiiite reserverad var jag väl, jag är ju en fin flicka liksom, men jag tycker allt han är snygg!
Här är han ju på bild så ni kan se oxå!!!
Mmmmm gillar det här minsann!!!

Och vi är ju allt lite småintresserade av varandra som ni ser... Kastar lustna blickar liksom =)

Och bäst är att Iggys husse inte är sån läskig heller, han är sönderklottrad precis som hussar ska vara!!! Ritad ända upp i fejjan =) Då känner jag mig trygg!!!
Och det där med klippt päls, oroa er inte jag har behållt all min fina prinsesspäls... Det var husses huvudpäls som behövde toppas, och Iggys matte är sån friselör, så när jag nu ändå skulle på dejt fixade hon pappis sånna! Fiffigt när man kan kombinera sådär!!! Phalénepussar till er alla!!! Vuff!!!

5 kommentarer:

  1. Halloj.
    Du verkar ha haft det riktigt bra.
    Snygg polare men du är ju alltid SÖTAST.

    Din husse, var håller han till och tatuerar tvåbeningar? Min matte går och funderar på en tredje nämligen. Men vill inte gå till samma som förrut. En gång i tiden var han BÄST men med åldernsrätt blir det inte lika bra längre. Dags att byta tatuerare alltså.
    TUR jag SLIPPER.. Bara matte och ena lillmatten som har tatuerat sig.

    SvaraRadera
  2. Har nog aldrig sett husse så välkammad nån gång;) No more dreads-planer eller? Kram

    SvaraRadera
  3. Matten har en sån där päls som borde klippas men hon säger att det får bli när hon får tid, går inte att beställa långt i förväg för att sen inte ha tid. Såna där drop in finns inte här, utan tid ska beställas minst 3 veckor i förväg, inte kuligt. Själv blir jag klippt i öronen och på tassarna, du vet under där det blir en massa päls. Snygg jycke du deitat men jag gillar nog dig bäst, hihi.

    Taxpussisar.

    SvaraRadera
  4. TUR att det inte var du!!! (Och att det inte var som jag läste först:träff med GRÄSklippare... Ögat är nog inte helt ok nej...)
    Söt liten "fästman" tycker jag allt:)
    PUSS!

    SvaraRadera
  5. Hoppas du kommer på besök snart igen!! Jag kan massa trixx som jag inte fick visat dig!//Iggy

    SvaraRadera