fredag 13 januari 2012

Prinsessa i jeans

Inte mycket nytt som hänt idag... Samma promenix i vår trädgård... Ja Stadsparken alltså! Inte en endaste voffse hittade vi, vart var ni alla?? Fick i alla fall läst allt viktigt...


Som såhär ungefär...


Och här var bra också... Dessutom var jag ju snygg i min jeansjacka som jag fått av syster Ajax!





Ja ungefär såhär... Hade inte tid att posera för husse, jag letade ju karlar för bövelen... Nospussar och phalénekramar!!!! - Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Såå himla tuff du är i jeansjacka!!! Undrar om det finns lite större storlekar??? Vad tror du? :-)

    SvaraRadera
  2. Jeansjacka klär du i, men finns den inte i rosa? Puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är i din nya jeans jacka :) Vilken tuff brud du blev.

    SvaraRadera
  4. Kan nog snart bidra med en himla snygg kille; fast han måste växa till sig lite först =)

    SvaraRadera
  5. Tänk att hussar har så lite förståelse för oss jyckar, för det är samma sak här men då letar jag fruntimmer, hihi.

    Taxpussisar.

    SvaraRadera
  6. Ja, vilken fin jacka...den finaste jeansjacka vi någonsin sett och den passar ju super till en snygging som du!!!
    Vov från grababrna boys!

    SvaraRadera
  7. Wow.. du är ju stentuff i din jeansjacka.. Sån skulle jag gillat. Nospussar från mig

    SvaraRadera
  8. Trist att inte möta roliga kompisar på promenade. Vilken tur att ni ändå kan komunicera med varandra!
    Du har även blivit utmanad nu!
    http://socialahundar.blogspot.com/2012/01/ny-utmaning.html

    SvaraRadera
  9. Men du vilken häftig jacka du hade på dig. I våran storlek finns det nog inte att få tag i. Inge snö iu sikte hos dig, vi kan skicka lite. Har väl en meter vid detta laget. Nospussar från brorsorna i Norr

    SvaraRadera