torsdag 24 november 2011

Äntligen klädsäsong!!!

Ruggigt och kallt, men det har ju sina fördelar ändå...
Jag får ju ha kläder igen!!
Till exempel min nya randiga tröja!!! Den är lite hiphop sådär tufft lixom...



Nu är vi i parken på vovvenad innan pappi ska tråkjobba, han är ju aldrig hemma dummisen!!! Jobb i massa länder och städer, och vem får lida då? Jo jag!!! Och som ni ser min fina blogg!!! Vad tycker vi om det? Usss!!! Vovvepussar och phalenekramar!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Men du är ju hur snygg som helst i din balla tröja!!
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är i din nya tröja :) Men attans taskig husse du har som lämnar dig hemma hela tiden.....Inte snällt alls :(

    Kul att få läsa lite från dig igen, var ju lääänge sen sist.

    Kan nog hålla med att 04,30 inte är morgon utan mera natt. Så husse är en riktigt nattsudare ser jag. Tycker jag brukar bli himla sen ibland ;)

    Ha det så bra nu och dröj inte för länga tills nästa gång nu.

    SvaraRadera
  3. Hej kul att du är tillbaka :) du är fetsnygg...ja inte fet och snygg utan supersnygg :)
    inte fira jul!!!...helt galet säger min matte då missar ni ju julklapparna!!!!...huuu

    SvaraRadera
  4. Åh vilken mysig tröjja.. Syr din matte själv? Min matte klarar bara att sy mindre svåra täcken.. Skönt att höra av dig igen..

    Självklart slår du en
    *gammal tant* med hästlängder FNISS..
    Hoppas du kan uppdatera lite mer. Trist att din husse är borta så mkt men jag gissar ju att han gör något av det bästa han vet.. Eller?
    Nospussar
    Gizmo

    SvaraRadera
  5. min nya hemsida. stora nya sidor. Kom njut
    http://www.angieorex.com/Destruc.html

    SvaraRadera
  6. Vicken snygg tröja du fått, nästan som höstens fina färger, även om din husse är borta mycket så är du som jag riktigt älskade för det. Jag har oxå en husse som är på rymmen stup i kvarten men jag har i alla fall en Lillhusse hemma och matten är alltid hemma, nästan i alla fall.

    Taxpussisar.

    SvaraRadera
  7. Snygg tröja! Matte tycker jag skulle ha en tröja eller täcke på mig nu när det börjar bli kallt. Ja, jag fryser, men jag gillar inte att ha kläder på mig. Så när vi är ute så snabbar jag mig på så jag fort får komma in i värmen igen.

    SvaraRadera