fredag 25 november 2011

Här ska inga katter komma!

Joråsåatt, här ligger jag och är söt!!!
I Muffins säng, moahahaha!!! Lilla kattskrället tror att hon kan både vara söt, heta långa stroppnamn (Token heter ju "Muffin Esmeralda Mozarella Rubin" hur friskt är det liksom???) och dessutom få saker?
Neheheheeeejjj här ska pappi inte lägga stålar på andra än sin sessa minsann!!! Det är ju för bövelen min husse!!!
Så jag har helt sonika ockuperat hennes säng! Tänkte lite att jag borde kissat lite i den för att liksom markera mitt missnöje men den är ju så skön.... Så jag har bara bestämt mig för att ligga här och vuffa lite om hon kommer nära =)
Phalénekramar!!!

4 kommentarer:

  1. Helt rätt, inte ska kattskrället ha finare plats än en prinsessa. Så håll katten kort bara ;)

    Ha en bra fredagskväll.

    SvaraRadera
  2. Nej det vore ju dumt att pinka i den så det går ut över dig själv ;)
    Räcker helt klart med att ockupera den =)

    SvaraRadera
  3. Självklart ska DU ha bästa platsen.
    Katterna här har försökt ta min korg men då rackarns säger jag ifrån.. Samma gör jag om husse av ngn anledning tar ut mig på morgonen. Jag gillar mattes sena tider mkt mer. Matte undrar lite *fråga mig inte varför* vad det är för katt med det långa namnet. Mattes mamma hade nämligen kattuppfödning i många år. Oväsentligt jag vet men hon undrar iaf.

    SvaraRadera
  4. Det är klart att det är din husse men ibland får man jussom dela med sig lite, för missen bor ju under ditt tak, så att säga, hihi.

    Taxpussisar.

    SvaraRadera