måndag 30 januari 2012

Med lite tjat går det mesta...

Jo, så är det faktiskt...
Och i mitt fall handlar det såklart om att få blogginlägg, det är ju rätt hafsig ruljans på det så jag har surat på husse så han ska fatta, och så har jag följt med ut i arktiskylan för att leta cachisar! Om man inte förtjänar inlägg efter så mycket jobb så vet jag inte vad... Tur att husse fattade hinten!!

Här är jag just på väg ut på vår cachevovvenad, vi skulle massa långt bort så vi tog hjälp av en sån där buss en bit... Jag såklart snitsig som vanligt, för dagen i min grungeiga pippitröja!!
Tyvärr har mina slöa människor inte "orkat" gå igenom de andra bilderna så de får komma i ett senare inlägg... Det braiga med det är att nu MÅSTE ju husse fixa ett till ungefär i morgon så ni får se resten av mig också! Så det var nog bara bra ändå... Han har lovat att svara bakåt på era fina kommentarar också!!  Massa många nospussar och Phalénekramar till er allehop!!!

8 kommentarer:

  1. Åh, håller ni på med cachisar!? Vad kul! Det vill jag och matten också göra men vi kommer ju aldrig igång med det! Snygg tröja, Sessan!

    SvaraRadera
  2. Vet du, vi tror att du skulle kunna bli professorska i tjat! För attans vad du måste jobba för att få hussen att fatta!:D
    BRA att du lyckas!
    PUSS!

    SvaraRadera
  3. Ja husse började med det under Roskildefestivalen den 26e juni och fastnade direkt... Över 400 st har hittats sen dess... Matte håller också på så vi får åka till massa konstiga ställen nu!!! Kul som sjuttsingen!!!

    SvaraRadera
  4. Huff!!! Ja inte är det lätt att få fason på den där hussen... Svårdresserad som få!!! Men jag är ju världensbästast på mitt tjat så det går ju hyfsat i alla fall... Men man blir ju trött....

    SvaraRadera
  5. Ibland kan tjat behövas. Och ger det resultat så...

    SvaraRadera
  6. Du har problem med hussen och jag med matten, för här blir det inga bilder alls, jag gillar inte att matten tar bilder inne och matten gillar inte att ta dem ute. Moment 22 är va det blir, hihi.

    Snygg tröja du har, fast en skönhet klär ju i allt.

    Taxpussisar.

    SvaraRadera
  7. Bara tjata på allt vad du kan, det brukar ge bra resultat!!
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  8. Så tjusig du är i din pippitröja..
    Tjata är ett nödvändigt sätt att få tvåbeningar att fatta ibland.. Söt är du som vanligt.. Nosbuffar
    Gizmo

    SvaraRadera