onsdag 4 januari 2012

Julklapp dödskalle och nyårslöften

Jodå! Jag har minsann fått julklapp!!! En alldeles specialgjord tröja till bara mig som kom i posten från en av mina läsare!!!


För en vecka sen låg det ett stort paket i lådan till bästaste mej!!! Husse tog en bild och skulle göra inlägg, hmpf, mer aktion och mindre tankar tack!!! I mitt paket fanns i alla fall:


En stickad tröja i min favvofärg! Med en dödskalle som liksom lite extra visar just hur metal jag faktiskt är under mitt sessiga yttre!!! Tack massor snälla Tina!!! Phalenekramar till dej!!! Nu till nyårslöften! Jag har lovat att vara just så snygg och söt och bra som nästan bara jag kan!!!


Oftast bra mycket sötare om bara slöhusse använder riktig kamera... Och just denna slöhusse har lovat att bli bättre på inlägg och svar på kommentarer och att dessutom lämna lite avtryck när han läser era bloggar och inte bara skylla på att det är jobbigt att svara när man läser i ajfånen.. Hoppas på att det är sant nu 2012!! Gott vuff år!!! Nospussar!!! -Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Den kommer ju att sitta som en smäck på dig ju! Superläcker!
    Hmmmm.... Kanske borde ha en dödskalle nå'nstans på "Lövet" att representera dig... En rosa... ASCH! Nu dök det upp en idé igen!
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Men vad gulligt! Hoppas vi får se dig i den???
    Jaha ja, vad trevligt att få se mera av dig, under 2012 :-)
    Väntar...........

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig tröja du fick då i julklapp. Får väl hoppas att hussen blir duktigare med kameran och lämna lite avtryck då.

    Ha det fortsatt bra du och hussen.

    SvaraRadera
  4. Gott Nytt År på dig "Metalsessan"!
    Hoppas tröjan passade, för den var supertjusig!
    Säg åt husse att trampa in och göra lite avtryck på min blogg också! =)
    VOFF!
    /Ella

    SvaraRadera
  5. Gott Vuffår till dig också Freja!
    Cool tröja du fick i julklapp och det är ju så vi är eller hur; Söta på utsidan och Metal på insidan ;)

    SvaraRadera
  6. Halloj Freja!
    Vad trevligt att självaste "Metalsessan" tittade förbi på min blogg! =)
    Du har rätt... Det är dyra små saker de där reflexerna, men matte säger att de är mycket bra att ha. =)
    Själv tycker jag att små stjärnor som vi borde ju kunna synas ordentligt iaf!
    /Ella

    SvaraRadera
  7. Tyvärr så kan jag inte se dina bilder just nu, här har varit lite krångel med internet, kanske för många om platsen just nu. Jag är säker på att du blir jättesnygg, för det blir du va du än har på dig, hihi.

    Taxpussisar.

    SvaraRadera
  8. Nu kan även jag se dina bilder, en så frän tröja men du är en frän hund så va väntar jag mig, hihi.

    Taxpussisar.

    SvaraRadera