onsdag 29 juni 2011

Jahupp, så är livet...

Jag tänker inte ens säga något om hur bajsig min husse är!!! Lovar både hit och dit och skyller på att datorn är sönder och det är jobbigt att iphoneblogga, Bahh på honom!!! Nu är jag och syrran tillbaka på pensionatet, människorna är på Roskilde festivalen... Sen ska husse nästan direkt och klottra folk i Tyskland så ni inser ju själva vem som får lida i blogglandia! Ja jag givetvis... Turligt nog finns lite fina bilder på mig, såsom de här;


Ute i min park...


Det gillas ju såklart!


Fått en ny fjäsktröja som jag blev glad för! Lite bra det där med samvetskval...


Kollar läget lite... Kanske finns karlar i parken...


Ajax kollar lite oxå... När hon inte busar med sin hantel!


Ja den där röda grejen...


Själv undrar jag vad fasiken hon pysslar med!!!


Och är mest jäkla söt typ hela tiden... Det går liksom inte att undvika!!! Nospussar till er alla!!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

9 kommentarer:

  1. Det är svårt att fatta det där... HUR kan din husse vara borta så mycket från dig??? Mysko typ är han!
    PUSS på dig! (O dela med till syrran!)

    SvaraRadera
  2. Se till att hussen inte äter groddar i alla fall i Tyskland! Sen tycker jag att han ska skärpa sig.Jag har ju ingen aning om hur din sommar är därnere! Puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja, vi förstår precis hur du har det. Vår matte är också helt kass på att uppdatera.

    SvaraRadera
  4. Stackars er som måste va på pansionat, trist att ni inte får följa med. Nu undrar vi hur du och syrran din hade det på konserten som ni var på? Hoppsa att ni inte fick hörslen bortblåst av allt ljud, hihi.

    Taxpussar i mängd.

    SvaraRadera
  5. Kul att se några bilder, men att bo på pensionat! Det kan väl inte va kul... Kramis!

    SvaraRadera
  6. Vad kul att du är tillbaka Freja :) Hoppas det inte dröjer så länge tills nästa inlägg.

    Taskig hussen är som åker iväg hela tiden utan lilla dig.....
    Hoppas att allt är bra med dig i värmen.

    SvaraRadera
  7. Hoppas hussen din är hemma snart igen. Bra att du hör av dig då istället.
    Ha det så bra.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  8. Människor är konstiga..! Snygg tröja du har!

    SvaraRadera
  9. Nu får du väl sätta koppel på husse så han håller sej hemma.
    Men du det måste väl bli förbaskat varmt med tröja i den här värmen.

    SvaraRadera