torsdag 6 oktober 2011

I'm back!!!

Husse hade lovat mig ett inlägg innan han rantar iväg på ännu en tattoomässa, och då ska jag ju ha det!!!
Varit fruktansvärt dåligt med den varan under sommaren ju! Men nu blickar jag och husse framåt...



Och jag hoppas han får sin sån där aj padda att funka så han kan göra inlägg där, det kommer nog att underlätta för lilla mig när jag ber om hjälp med mitt bloggande... Nej nu ska jag sova på min kudde för han tramsar iväg om fyra timmar!
Phalénepussar!!! Hoppas ni inte hunnit glömma mig!!! Fast inte glömmer man en prinsessa, eller hur!?!



Sov massa gott!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

15 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka :) Hoppas det inte dröjer så länge tills nästa inlägg.
    Hoppas hussen får det trevligt på mässan.

    SvaraRadera
  2. Vad kul att hitta er på bloggen igen!

    SvaraRadera
  3. Inte glömmer vi väl en sån fin prinsessa som dig.
    Hur kan du tro nåt sånt!!!
    Kom snart tillbaka igen!
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  4. hej,
    Det finns en underbar ny webbplats!
    http://angieorex.weebly.com/
    Kom besök
    kramar

    SvaraRadera
  5. Du är ABSOLUT inte glömd!!!
    Vi har ägnat massor av tid att fundera på hur du ska få fason på hussen...
    Och så undrar matte vår om din husse sett att det finns en bok som heter "Genevieve. I huvudet på en hund". Hon är iofs papillon, men ni har lite samma attityd faktiskt:) Tror inte hussen ska låta dig läsa...
    PUSS!

    SvaraRadera
  6. VA???
    Försvann vår kommentar?
    Glömd är du inte det minsta! Vi återkommer.
    PUSS!

    SvaraRadera
  7. Klart att vi inte glömmer dig. Kul att du är tillbaka. Dröj nu inte för länge :-)

    SvaraRadera
  8. Närå, du är inte glömd. Men attans så dåligt uppdaterade vi är om ditt och syrrans liv! På hussen bara!

    SvaraRadera
  9. Hej
    Den kommentaren spm står ann-margret på och som hänvisar till en hemsida är INTE jag som skrivit. Är du snäll raderar den när du kan. Är en galen kärring från Usa som håller på att tracka min kompis och mig.

    //Ann-Margret

    SvaraRadera
  10. Klart att man inte glömmer bort en så fin prinsessa. Blir kul att läsa om dina äventyr. Colliekramar

    SvaraRadera
  11. Hej igen, nä jag har inte glömmat men matten är väldans dålig på bloggkompisarna, hon har annat att göra och hinner inte så mycket. Fast hon har oxå lovat att bättra sig.

    Kul att du får se hussen mellan hans svängar, jag har oxå en husse som rymmer jämt och ständigt. Jag funderar på att binda fast honom i elementet, så han inte pusa iväg hur som helst.

    Taxpussisar.

    SvaraRadera
  12. Hej alla!
    njuta av min nya hemsida!
     
    http://angieorex.com/pics.html

    SvaraRadera
  13. Självklart INTE att vi glömmer dig.
    Har saknat dig sötis..
    Är din husse tatuerare?? Matte funderar på ngn ny tatuering framöver..

    SvaraRadera
  14. Tjingeling..
    Tror minsann att min kommentar försvann den också.. Men men sånt händer.
    Hoppas husse hjälper dig med fler inlägg här.Ser fram mot att läsa dina äventyr

    SvaraRadera