torsdag 11 augusti 2011

Lillasyster, pffft

Hörde att jag skulle få en lillasyster!!! Ooooh tänkte jag, en valping som jag kan busa med och hunsa och sånt!!! Värsta bästa grejen ju!!! Men med min vanliga tur var det ännu en besvikelse...



Ja ni ser ju hur kul den där valpen var...
Det är nämligen ingen valp, nejdå! Och ja ni tror rätt... Det är ett kattskrälle till!?!




Söt som tusan är kattungejäkeln också!!! Vad är det för sätt liksom? Det är ju jag och BARA jag som ska vara sötast i den här familjen! Det har jag minsann bestämt!!! Och jag borde få bestämma sånt för jag är ju prinsessan Freja!!! Nåja, hon verkar ju snäll i alla fall... Nospussar från mej!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

13 kommentarer:

  1. Jag vill också ha en lillasyster att busa med,
    men ingen med vassa klor, för det bor det redan en hemma hos oss. Han är gammal och orkar inte alltid med mig, nej jag vill ha en som mig själv och jag har hört att matte och husse funderar......så jag hoppas.
    kram Magnolia

    SvaraRadera
  2. Men det är ju en tyyyp av valp i alla fall! Så du kan säkert uppfostra och så där. Jesper säger det, för det gjorde han med siameserna.
    Alldeles väldigt jättesöt är hon, men det är ju du också:) Ni är ju det liksom på varsitt sätt, så det blir nog bra det där ska du se. (Pussa lite på öronen och kolla om hon har motor, säger killarna här...)
    PUSS på er!

    SvaraRadera
  3. Häftigt med en lillasyster-katt!!!
    Det skulle vi också vilja ha en...vi och vår husse mest då!
    Han nämligen älskar katter.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  4. Här hade alla hundarna tjutit av glädje en till att skrämma skiten ur, vår stackars katt har det inte lätt ibland. Lilla Thea försöker slicka ihjäl honom,Teddy ser honom som ett sexobjekt hm bägge kastrerade hanar och Capian tyclker det är jäkligt kul att sätta fart på honom. Men trots det är det katten som är kung.

    SvaraRadera
  5. vi gillar mest att jaga katterna som bor runt oss...inte så snällt kanske, men väldans kul!

    SvaraRadera
  6. Du Freja, det spelar ingen roll VILKEN katt dom tar in så är du sötast iaf.. Blir ju nästan lite kär så söt är du.
    Vi små får hålla ihop mot dessa katter

    Jag har två kattskrällen hemma.Det funkar bra men jag kommer alltid vara mattes favvo. Det är husse som är mer för katter.

    Jag la till dig bland mina favvisar på bloggen hoppas det är ok!?

    Glada bus rusningar och nospussar från
    Gizmo

    SvaraRadera
  7. Snygg syrra du fått! Katter är ju helt OK, fast roligast när dom springer :-)

    SvaraRadera
  8. Helt underbar kattvalp!!!!
    Du ska se att ni kommer att bli riktiga polare!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Sötnos och cool kisse ;)
    Fin blogg!
    Mvh
    Linda och nakenhunden Bertil

    SvaraRadera
  10. Förstår att du blev besviken hade väl varit skojsigare med en valping att få härja med, en kattsing är värre för de har så vassa klor, hihi. Fast söt är den rackarn den saken är klar.


    Taxpussisar.

    SvaraRadera
  11. Hej igen.. Har *kattskrället* tagit all tid? Hoppas du tittar in o skriver igen.
    JAG tycker du är URSNYGG.

    Nosbuffar
    Gizmo

    SvaraRadera
  12. Naaaaw det var en söt liten plutt...men du är SÅKLART sötast ändå

    SvaraRadera
  13. Du kan säkert "lära" den lilla "katt-valpen ett o annat om livet :-)

    SvaraRadera