måndag 4 april 2011

Ännu en rosa premiär!

Tillbaka i parken!!! Har ju inte fått inlägg i helgen för husse tramsade iväg på tattoomässa i Köpenhamn... Som kompensation fick jag inviga min fina rosa regnjacka idag! Det var faktiskt riktigt grått och trist ute
 Men jag lyser ju upp tillvaron förstås!!!
 Gör mina vanliga bestyr, nosar artiklar och sånt
 Hmpf, nu hamnade jag ju bakom igen... Uppmärksamhetstjuv lagom!!!
 Hos husse har jag i alla fall alltid en plats i famnen!!! Här ser man hans nyaste klotter också...
 Fick luktat lite på grönsakerna
 Stannade upp och poserade lite...
 Sen spanade jag efter karlar =)
 Ajax å andra sidan fastnade i grönsakslandet
 Känns ju nästan onödigt att gå ut i det här rusket, liksom ingen att leka med alls ute idag!
 Busar med matte och gömmer mig bakom ett träd...
 Och sen bakom en lyktstolpe, jag är allt påhittig jag!!
 Har spanat in en fin soptunna som jag ska läsa!!!
 Och nu har jag ju hittat skatter, kom nu fort så att jag kan visa!!!
 Va, kolla in, en fin guldig öl ju!!! Sälj den och köp mer klädisar till mig, den måste ju vara värd flera många tusen pengar minst!!!
Nöjd med mitt skattsökande så gick jag och speglade mig lite!!! Jag är typ bäst på det faktiskt!!! Jag är även bäst på att slappa i sängen så det har jag pysslat med resten av kvällen =)
Stora och många Frejakramar!!! Voff!!!

5 kommentarer:

  1. Vilken tur att du går ut och lyser upp världen en så tråkgrå dag! Vår matte är för ovanlighetens skull lika rosa hon! Hittade en urgammal jacka i källaren... (Hon gillar den, men är nog egentligen mer förtjust i så'na som den din husse har där...)Så vi blev lite förvirrade här - är vår matte släkt med phaléner på nå't vis? Vi ser inte så mycket rosa utom dig nämligen.
    PUSS!
    Jesper o Assar

    SvaraRadera
  2. Men har du traskat runt på hussens kinder? Men lortiga tassar? :-))
    Snygg jacka, du klär bra i rosa, som en liten pudervippa blir du, sötnos!

    SvaraRadera
  3. Det förra vi skrev försvann för server error, fy kattsingen va vi blir sura då. Jo, vi berättade att det var skitväder i helgen här med, regn och rusk. Idag skiner solen men då blåser det i stället, så vi har tränat på att slappa i stället, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  4. Är det nån' färg som klär dig, jaa, då är det rosa. Kanon!

    SvaraRadera
  5. Jesper o Assar - Tja det kanske hon är? Isåfall förstår jag att ni tycker hon är bästa matten för vi är bästast ju =)

    Rudi - Japp, kolla vad fint va!!!
    Pudervippa hihi, den gillade jag! Puss!!!

    Hillman o Illerson - Ja visst blir man sné när datorer dummar sig så!!!
    Regnar och tråkar här också nu igen...

    Quila o Ronja - Tack, det är min favoritfärg =)

    Nospussar laget runt!!!

    SvaraRadera