onsdag 27 april 2011

Slöaskithusse!!!

Ingen större hemlighet att det är skitsyndast om mig mest i världen!!! Dumma skithusse ska ut och jobba i massa länder och sitter bara och fixar med dumma hotell och tramsiga skisser som han ska ha med sig, tror ni att JAG får föjla med? Neeeeej då, vad tusan har jag då mitt pass till liksom? Kanske också vill till Grekland och Spanien och allt det där!!! Inte ens ett inlägg har han gjort, på en VECKA!!!! Usch, var nära att strejka, men han vet ju att det går att fjäska med klädisar, så det har dimpt ner ett par såna i alla fall, kommer visa efter hand!!! Nu blir det bara ett kort inlägg från rundan...
 Samma vanliga i vår park... Började med att lukta på blommorna...
 Inte alls pjåkigt, de var vovvevattnade så de luktade gott!!!
 De här kom jag inte åt, de satt i ett träd, men husse tyckte de var fina...
 Samma sak med de här... Kommer ni ihåg dem, jag trodde ju de var pippipjodd ägg innan....
 Får väl erkänna att jag hade fel, fast är man så söt som jag får man ju ha fel ibland!
 Den här fina ville jag ta med mig hem... Fast den var lite tung... Dumt...
 Och den här som doftade så underbart satt fast... Vad är det med människor och att sätta fast parfymsaker i marken?
 Blev faktiskt lite butter...
 Fast då hittade jag ett tyfft ställe att posera på och det lyfter ju humöret!!!
Happ, verkar som att vi ska hemåt nu då... Så blev det ju också... Hoppas på lite hussefason nu!!! Massa Phalénekramar!!!

14 kommentarer:

  1. Där är du ju igen, prinsessan! Jag har varit lite orolig för dig, men är man beroende av en skithusse så då blir det väl så här ibland! Du som är så attans liten kan säkert smuggla med dig själv till Grekland och så. När du kommer dit kan du låta skithussen köpa en bikini till dig :-)

    SvaraRadera
  2. Men vilken taskig husse som tänker åka iväg utan dig :( Vem ska nu skriva din blogg om han ska vara borta i flera veckor?? Eller kommer vi inte få veta alls vad lilla söta du har för dig när hussen är borta :(

    Fina bilder på dig idag i alla fall :) Blommorna hussen fotade var också riktigt fina :)

    SvaraRadera
  3. Vi har SAAAAAAAKNAT dig!!!!!!
    Har skällt på din husse så han MÄSTE hört det trots att matte säger det är bra långt. Och ska han nu missunna oss att få se dig bara för att ge sig ut och ha kul???
    Skithusse!!! säger vi också.
    (När det gäller det alltså, annars verkar han ju lite "bra te' ha" mesta tiden:))
    PUSS!
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  4. Tycker nog att hussen kan låta dig följa med. Har man pass så ska man väl använda det också? Det kostar många dressar att lämna prinsessor hemma... Kramis!

    SvaraRadera
  5. Klart du ska med!!! Du har ju pass, så varför inte.
    Du är allt bra stark du, lyfta ett helt hus,(eller vad det nu är för rostigt) på huvudet. Här drar vi saker i stället, hihi
    Vilka fina blommande träd!

    SvaraRadera
  6. ´Men HALLÅÅÅÅÅ vad vi har saknat dig...värst längsta superuppehållet ju!!!...åsså får du inte ens åka med på resorna...förstår att du är sur...men kläder är ju alltid kul...tycker vår matte iaf ;)

    SvaraRadera
  7. Men tänk så mycket skithusse komemr att sakna dig han kommer säker ha en hel väska full av fina presenter åt dig som tröst!!!

    SvaraRadera
  8. Du kanske kan packa ner dig i resväskan i smyg och kliva ur när ni är framme..?!

    SvaraRadera
  9. Tycker att du borde få följa med... Ha en skön valborg!

    SvaraRadera
  10. Stackars dig men jag har oxå en husse som far runt överallt men matten stannar i alla fall hemma som tur är. Det är väl samma sak hos dig förstår jag, matten hemma och hussen flyger och far. Förbenade gubbar som inte förstått att de ska ha jyckar med sig, när de far iväg. Fast du är så liten och söt så du kan säkert gömma dig i hussens packning, hihi.

    Taxpussar i mängd.

    SvaraRadera
  11. Har inte hunnit hit på länge.
    Men vad ser jag ska du bli övergiven?
    Du kan ju alltid komma till mej och vara med mej i skogarna, men du då får du lämna kläderna hemma för de funkar inte i skogen

    SvaraRadera
  12. Nu får du nog ta ett ordentligt snack med skithusse. Skärpning tycker vi. Klart du ska med till Grekland. Du är ju värsta grekiska gudinnan!

    SvaraRadera
  13. Visst är det orättvist när hussar och mattar åker iväg och inte tar med oss. Det är taskigt tycker jag. Colliekramar

    SvaraRadera
  14. Ja någon vidare pli är det inte på klotterfabbron inte.... Me vad gör man, suck!!! Tack för allt ert stöd i denna misär =) Frejapussar!!!

    SvaraRadera