onsdag 25 maj 2011

Ännu en gång funkar inget

Äntligen hade jag fått hem min husse!!! Och jag visade tydligt att jag får plats i en resväska...


Som ni ser... Går ju skitbra!!! Tänkte att nu fattar han nog...



Promenixade glatt i min tröja med djävulshjärtat...



Läste lite här och där...


Hittade både blommor och en fin pinne!


Spanade efter snygga karlar såklart!


Ja och var sådär allmänt söt... Vad gör gubben då? Efter att bara varit hemma två ynka dagar åker han till Finland och jobbar nästa mässa??? Och inte fick jag åka väska...


Som om inte det vore taskigt nog var vi bokade för tandstenstrams hos den där vettenären dagen efter han kom hem (igår alltså)


För att riktigt understryka hur ledsamt och plågigt det är att vara mig visar jag även bilden från idag när jag är NYDUSCHAD!!!! Okej jag råkade vara lite nerbajsad men ändå! Taskigt...


Fick i och för sig äggula sen så det artade sig lite då...


Sen var det vovvenad...


I min park! (hör och häpna...)


Blev inte många bilder, mest bara kallt och regnigt... Nu hoppas jag faktiskt att resten av månaden blir bra med fina inlägg, och att Blogger börjar funka! Kan ju inte kommentera hos folk, inte ens svara på kommentarer :-( Tog en chansning och tänkte att det kanske gick att göra inlägg med luren, kan inte ens logga in på datorn... Tramsigt!!! Nospussar på er alla! Ska allt se till att det blir fler inlägg nu! Framförallt om den här telefongrejen funkar!!!
Vuff Voff och Frejakramar!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Han hade väl ÅTMINSTONE med sig femhundrafemtioelva kuliga saker hem till dig? Annars är det ju ännu superdupermera synd om dig för alla problem du får använda hjärnan till! Finns ju viktigare saker än hussars (mattars i vårt fall) mysko uppförande faktiskt alltså! Alla dofter. Mat. Godis. Leksaker. Mm mm mm mm...

    SvaraRadera
  2. Klart att DU får plats i väskan. Jag kanske skulle få svårare att få plats. Dessutom blev det väl övervikt också... Kramis!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att hussen är hemma igen så han kan blogga lite åt dig :) har ju inte hört nått ifrån dig på länge :(

    Saknar alla fina bilder på dig. Hoppas att hussen kan hålla sig hemma snart då så man får läsa lite vad du gör :)

    SvaraRadera
  4. Va urfisigt av hussen du som visade att du visst fick plats och så får du ändå inte följa med, dä va visset.

    Taxpussar.

    SvaraRadera