onsdag 11 maj 2011

Svårt det här

Ja nu är det ju inte helt lätt att informera om vad som händer, jag är ju med syrran på natet och husse och matte tramsar runt i kräkland eller vad det nu hette... dumt verkar det i alla fall!
Visserligen tycker jag om mitt pensionat, här har jag min kompis Dante ibland och en massa andra tyffa voffsar som alla tycker jag är snuggast förstås!
Och oavsett vad husse snackar om att vi inte kunde följa med för att det skulle jobbas och så, jag tror minsann han hittar på för han såg själv på flygplatsen en tant med fina voffsar som skulle få haka på!!! Frejakramar från mig!!!!

3 kommentarer:

  1. Hoppas dom har god mat på pensionatet! Och kanske någon liten prins du kan träffa också... Kramis!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att ni ska njuta av semestern!:)
    Dessutom tycker jag din husse ska ta sig "hundmärken" som specialitet! Då kan du fixa mallen med ett litet fint "nagg" och så får han göra klart. Då MÅSTE han ju ha dig med!:) Bra va'?
    PUSS!

    SvaraRadera
  3. Njut nu av att bo på pang och träffa nya polare och så...Kräkland låter ju inte ett dugg kul...
    Puss på dig!

    SvaraRadera