söndag 15 maj 2011

TramsBlogger då

Äh, funkar ju inte alls som jag vill...
Husse skulle ju visa tanten med vovvarna, istället blev det bara tant... Jätteknas ju, försöktes att ändra men se det gick tji... Så kanske bilden kommer med om man gör ett helt nytt inlägg???


Jo, verkar ju funka... men alla kommentarer är ju borta... Inget verkar funka, hade fått en från Ludde som inte finns kvar och nog måste jag väl haft fler polare/beundrare på min blogg? Det har ju gått flera dagar som inget funkar alls... Uss vicken dummig helg!!! Phalénekramar till er i alla fall!!!

10 kommentarer:

  1. Håller med du! Blogger kan "maintenanca" när vi inte vill blogga:)
    Jyckarna tror vi att vi såg, men matten ser ju nedrans trevlig ut också. MÅSTE hon ju va' som har med dem sådär... Intet ont om din husse, men kanske lärde han sig något där?
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Ja visst blir man galen när det inte funkar med bloggandet. Tanten med vovvarna ser jättehäftig ut. Colliekramar

    SvaraRadera
  3. Ja, dom hade nog lite otur på Blogger när dom tänkte... Nospussar, Ludde!

    SvaraRadera
  4. Jodå, trassel är ordet! Men vi har sett alla foton på tanten med och utan hundar nu!

    SvaraRadera
  5. Klart du har fler bloggpolare är bara aningen lata ibland och njuter av bra läsning men orkar inte kommentera.

    SvaraRadera
  6. Ibland är det så i cybervärlden, inget att göra nåt åt. Nu verkar det funka i alla fall, hoppsa att det fortsätter och inte krånglar för dig mera. Visst hade tanten hundar men du och syrran din är mycket snyggare, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  7. Ett stort VOV när det inte funkar! Mina människor har också haft strul med sidan..

    SvaraRadera
  8. Även min blogg har tappat bort inlagada kommentarer och strulat sista tiden.

    SvaraRadera
  9. Samma här!!! Borttappade inlägg och kommentarer. Fy! Så dumt! Grrr...........

    SvaraRadera
  10. Trist när det inte fungerar men nu ser man allihopa på bilden tror jag :-)!
    Ha en bra söndag!
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera