lördag 28 maj 2011

Oj oj oj

Vad tramsigt det kan bli då!?! Vi skulle egentligen med på utflykt till studion då matte fick nytt klotter på sig, men så fick hon värsta dumma febern och då ska man inte tatuera sig alls... Så det fick vi hoppa! I övrigt bara regnar det så uterundorna blir just så korta som vi bestämmer!!!


Istället ligger jag hemma och är sympatisjuk med min matte så att hon ska må bättre!!! Jag är faktiskt skitbra på synndast känslor så jag hjälper massor!!!
Phalénekramar!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Lyxigt för matte med en liten prinsessa att mysa med när hon är sjuk. Här har vi en husse med diskbråck. Honom är det också synd om, så Anton är lite extra snäll mot honom nu.

    SvaraRadera
  2. Sympatipussa lite på matten så hon kryar på sig. Kramis!

    SvaraRadera
  3. Hoppas matte kryar på sig och att det händer nåt kul ändå för dig Freja.

    Tant Helen med fint klotter

    SvaraRadera
  4. Åh du VAMar! Väldigt viktigt och betungande arbete det där med Vård Av sjuk Matte! Förstår att du inte orkar så jättelånga prommisar då. Vadå? Regn? Vad har det med prommislängden att göra???
    PUSS till dig (o syrran:))!
    jesper och Assar

    SvaraRadera
  5. Susanne - Uss då! Hälsa hussen från mig!!!

    Ludde - Ja då det gör jag massor!!!

    Helen - jo jag hjälpte bra så hon mår bättre idag!

    Eva - Ja just precis, det är ju det jag gjorde :-)
    Och det där med rundorna, jag HATAR regn!!! Till och med när jag har fin regnjacka vill jag bara hem igen, bada är ok tycker vi, och plaska i pölar, men när det blåsregnar är det tortyr för Phaléner!!!

    SvaraRadera
  6. Aha, du har varit sjuksysterhund du med, ja det har jag ägnat många dagar åt nu, man ska ligga nära då brukar de friskna till, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Du kanske ska be husse läsa Merlidaren av Tage Danielsson för dig, den är bra den.
    Fasst visst är det vi hundar som får människor på benen igen.

    Otto

    SvaraRadera