tisdag 3 maj 2011

Så var det dags igen....

Jaha ja, då hände det saker igen... Husse var ju på tattoomässa i Norrköping i helgen. Som ni vet är det ju bara en ursäkt för att kunna motarbeta mig och min fina blogg! Sist tjoffade han ju sin Iphone i ett handfat så den blev alldeles blöt och trasig... Denna gången skojade han till det ännu lite mer då den gled ur näven på honom i hissen och ramlade ner i springan till hisschaktet (7 våningar upp) tjofadderittan så var även denna Iphonen ett minne blott... Billig hobby han har skaffat sig? Nej tramsigt säger jag, tur att matte har hållit bättre i sin!
 Då kan det ju bli i alla fall lite bilder på mig!!! Här på promenix i stan.
 Håller lite koll på omgivningen, förstår inte varför andra går här? Det är ju min gata!!!
Och det stod faktiskt inget om prinsessor!!!!
Vovvelénekramar och sånt!!!! Vuffelivoff!!!!


15 kommentarer:

  1. Vad kan man säga??? Höjden av otur/tur, att pricka rätt ner i det smala hålet på hissen, hihi.
    Finns det någonstans som prinsessor inte får vara?? Tror inte det!!

    SvaraRadera
  2. Klanthusse du har! Nu måste han förstås klottra ännu mer så han får råd med ny telefon. Suck!

    SvaraRadera
  3. Men vilken klantig din husse blivit :( Är han verkligen så klantig eller är det bara en ursäkt för att slippa få blogga ;)

    Hoppas hussen skärper sig nu för jag saknar verkligen dina inlägg och fina kort på dig och vad du gör.

    Tycker föresten Freja att du ska köpa hussen ett sånt där senil snöre som gamla tanter har till glasögonen till hussens mobil så han inte tappar den nått mera.

    Ha en skön dag och hoppas du snart är tillbaka och bloggar igen :)

    SvaraRadera
  4. Vi hade ungefär samma tanke som Vinja, fast vi tänkte på så'nt där snöre som håller i nappar...
    Fast vi ska inte säga så mycket... Vår knäppmatte har FORTFARANDE inte trollat fram kronor till en egen kamera! Än mindre en så'n där tjusig grej som din husse slänger omkring sig:)
    PUSS!
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  5. Hussen skulle nog ha en tjock rund mobil, typ gummiboll, som inte får plats i springor och studsar upp när han tappar den. Klart att såna där skyltar inte gäller prinsessor! Kramis!

    SvaraRadera
  6. Hussar och mattar kan faktiskt vara ganska klantiga ibland - vår matte ramlade i min sin kamera i somras...
    Voff från Nana och Leia

    SvaraRadera
  7. Men vilken dyr hobby din husse har då.
    Det är inte vilken som helst som kan köpa nya telefoner så där.
    Men lite otur har han nog allt.
    Skönt att höra ifrån er iallafall.
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  8. Tihi...du är ju bara för söt.

    SvaraRadera
  9. Nä, du är välan som oss ingen vanlig hund och det var bara såna som inte fick vistas där, hihi. Slarvhusse som bara tappar fonen hela tiden, han påminner om min husse som tappade fonen uppe på vägen. En långtradare plattade ut den så den blir ca 35 m lång, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  10. Quila o Ronja - Nej jag går var jag vill =)
    Och ja, husse tyckte också det var otroligt att den kunde hamna exakt där...

    Rudi - Ja inte är det smidigt...
    Han hoppas försäkringen täcker hisstappningar, annars börjar det bli en väldans dyr lur!

    Ann Margret o Vinja - Nej jag tror nog egentligen bara att han är klantig...
    Han säger själv att nästa lur kommer köras med handsfree konstant hihi
    Turligt har ju matte sin kvar och husse har sparat en massa i datorn så det kommer inlägg ändå!!!

    Eva - Good minds think alike =)
    Ni får ligga på henne om kamera ju!!!

    Ludde - Ja det var ju en bra idé! Får ta och konstruera en sån!!!

    Katarina - Jo men visst är det fantastiskt? Så klantiga är ju aldrig vi!!

    Grabbarna Boys - Det kan inte han heller, tur han har försäkring!!!
    Fast det kostar ju massa i självrisk så dyrt och onödigt blir det ändå...

    Zamantha o Freija - Hihi ja jag är ju det, tur att husse inte tappar mig! Mig är han superduper rädd om!!!

    Hillman - Husse blev glad över den påminnelsen, skönt att inte vara den enda som knasar tellelurar =)

    Nosspussar till er alla!!!!

    SvaraRadera
  11. Roliga bilder! Tur att en i familjen har mobilkamera då...

    SvaraRadera
  12. Haha...det vore nog bättre om du höll i luren!

    SvaraRadera
  13. Vad jag gillar sista bilden och bildtexten.
    Fick ett gott skratt. Attityd är bara förnamnet!!
    Ulf

    SvaraRadera
  14. Va, fick inte du följa med på mässan..?! Hade väl varit coolt med en tatoo?
    Haha! Snygg och kaxig bild (den sista)!

    SvaraRadera
  15. Bamse och Valle9 maj 2011 kl. 08:10

    Din Husse skulle behöva ha ett snöre om sin telefon, kanske den skulle vara kvar ett tag. Fast det är tur att din Matte kan hålla reda på sin. Klart vi håller med om att prinsessor får vara där. Nospussar från brorsorna i Norr

    SvaraRadera