torsdag 20 januari 2011

Hallå liksom!?!?!?

Här sitter jag och har värsta finaste bloggen med braiga inlägg om superviktiga saker dvs mig!
Och nu i natt när jag knåpat och skrivit nytt inlägg brukar husse lägga ut det på sin facebooksida så att alla hans kompisar kan läsa om lilla mig också, och det borde ju nästan alla vilja...

Men se det kunde han inte idag för då kom en elak ruta och sa att länken till min blogg var spärrad för att den innehöll stötande material???

Jag undrar ju bara vad i hela helsefyr som är upprörande med mig - Freja Phaléne!!!
Usch och fy vad sur min husse blev, och jag med förstås, dumma förmyndarfasoner är det!
Givetvis har vi överklagat det hela och undrar vad det är för en fjant som varit så avundsjuk på mig och husse att de anmält mig helt utan grund. Jag skulle allt vilja anmäla dem för idioti och förtal och hoppas att de själva blir avstängda för att ha kommit med osanningar och förbannad dikt!!!

4 kommentarer:

  1. Men vad är det för TÖNTAR!!!! tål man inte att läsa om en läcker donna som dig får man väl hålla sig ifrån datorn...MESPROPPAR!!!!! Vov från oss...

    SvaraRadera
  2. Va!!!Sjukt! Vad i h-vete kan vara stötande på din fina blogg!

    SvaraRadera
  3. Låter verkligen helt puckat :( Vad finns det som är stötande i eran blogg....

    SvaraRadera
  4. Zamantha och Freija - Ja precis så tycker jag med!!! *Rynkar på nosen* Kram och vuff!!!

    Linda - Ann-Margret - Det undrar jag också, kanske de inte tål att jag är snygg och fin... Fjollor säger jag!!!

    SvaraRadera