onsdag 26 januari 2011

Paket på väg!!!

Får ju inleda med att tacka för allt ert fina stöd i saken att det är synd om voffsar som inte får paket!!! Inte ens när det är vår namnsdag, vad liknade det egentligen? Nu hade i och för sig matte traderaförbud (tydligen kan man råka klicka hem saker lite hejvilt där om man inte tänker sig för) så att inte hon varit inne och letat till mig kan jag kanske gå med på, men min husse? Nej fy sjuttsingen!!! Men med mitt "köp fina saker till mig nu är du snäll-trick" och uppbackning av er fick jag minsann honom att logga in på datorn igår och buda hem denna fina tröjan i min favoritfärg, som givetvis är rosa!

Och eftersom jag lärt mig genom mattes blogg att i modebloggar lägger man ut bilder på sina köp innan de ens kommit hem så gör jag såklart likadant och snor bilderna från auktionerna så ni kan få se! Ja bilderna blir det, för i sann tradera anda kunde ju inte husse stanna vid att klicka hem bara tröjan, lite längre ner på samma sida fanns en jacka som är sydd bara till mig! Min storlek, min färg och ytterst chanel inspirerad om man nu ska tro på allt som sägs i designprogrammen människorna kollar på stup i ett.

Man kan ju riktigt se hur fin jag kommer vara i den när jag strosar runt i min stad och i min park! Somliga tycker det är konstigt att jag som har en sån konstig husse har så fina kläder, men hallå, jag är ju flicka och prinsessa och allt så det är minsann inte tokigt alls!!! Tur att han förstått det i alla fall.

3 kommentarer:

  1. WOW!!! vilkan snygga grejer ni vunnit...matte har oxå tradera förbud...husse blir sur när matte vinner för han anser inte att man vinner när man måste betala...sur puppa!!!...men ibland (ofta) är matte busig och är där och vinner ändå.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tröja. Kommer att passa perfekt. Tack för kommentaren på min blogg.

    SvaraRadera
  3. Vad fina kläder din husse köpt åt dig :) Du kommer bli jätte fin :)
    Du skulle kanske fixa lite matcande kläder till hussen också så man ser att det är din husse ;)

    http://heratorpetsvinja.webs.com/

    SvaraRadera