måndag 17 januari 2011

Munkisar, fotosession och brutna ben






Vuffsingen vilken dag!!!


Min husse jobbade inte idag då han skulle till ortopeten och kolla till hans opererade arm, som visade sig läka bra förresten och sånt blir man ju glad av!


Detta gav ju honom extra tid att hitta på saker som jag kan hänga med på!!!!
Så idag innan han gick till sjukhuset var vi ute och plåtade graffiti i stan, En kul runda för mig och min syster för man får gå på en massa ställen vi inte brukar för att hitta alla fina målningar!
Sen går det ju inte an att vara ute med en kamera och alldeles glömma bort lilla mig!! Men det gjorde han såklart inte, hallå liksom, som om det vore möjligt?
Så jag fick en alldeles egen bildserie när jag poserade snyggt framför en av målningarna...

Detta gjorde jag iförd mitt svarta halsband med rosa kanter och blommor och min fina svarta munkis med dödskalletryck, tyvärr syns ju inte trycket på bilden men jag syns ju och det är ju liksom det som räknas ändå...

9 kommentarer:

  1. Nä hallå...hur skulle han kunna glömma dig!? Den coolaste lilla spätta vi någonsin har sett :)

    SvaraRadera
  2. Carina - Tack, visst är jag =)

    Zamantha och Freija - Nej det är ju sant, fast jag oroar mig lite ibland ändå!
    Men sen kommer jag på att jag är viktigast i världen och det vet ju min husse så då slappnar jag av igen!!!

    SvaraRadera
  3. Äntligen blev det tid att lämna ett tassavtryck.
    Så klart att vi är det absolut viktigaste motivet om det ska fotograferas!
    Allt annat är totalt oviktigt. Nähä, mot skogen och leta spagropar.
    Förövrigt är det nåt skumt här. Kan inte lämna kommentar med mitt namn och bloggadress utan det blir mattes.
    Men Sigge Svamphund http://svamphunden.bloggplatsen.se ska vara rätt

    SvaraRadera
  4. Vad fin du är och vad fint du matchar grafittin på muren! Jag följer din mattes blogg och tror bestämt jag även ska börja följa din.
    Jag har aldrig haft ett husdjur så det ska bli kul att få följa dig.

    SvaraRadera
  5. Wow! Du är en tjej helt i min smak! Vi kan bli riktiga bloggbästisar! Gillar dina kläder massor!

    SvaraRadera
  6. Sigge Svamphund - Ja visst är vi! Egentligen behöver de ju inte ta några bilder på annat tycker jag...
    Vad skoj med skog, vi har inte det... Fast det finns ett par stora hundhägn där vi kan vara lösa och busa runt! Det är skoj!!!
    Tar och sparar in din sida bland mina vovvevänner =)

    L8 - Hej, javisst är jag!!! Finast till och med =) Blyghet är inte för mig...
    Kul att du gillar min blogg, jag är det bästaste husdjuret så jag delar med mig av mina braigheter!!!

    Cruella - Ja detsamma!!! Tittade in hos dig och du har ju också massor med fina kläder och sånt! Vi kan ju utbyta modetips!!! Lägger till din blogg också bland mina vovvevänner!!!

    SvaraRadera
  7. Jaa! Vi säger det igen Snygg Tjej!/Anton o Victor

    SvaraRadera
  8. Anton och Victor - Ni är ju skitsnygga ni också!!!

    SvaraRadera