söndag 16 januari 2011

Hård dag vid datorn.


Som ni ser så styr jag och ställer så att husse gör som jag vill med min blogg, idag har vi till exempel både ordnat räknarjox och hittat massa andra fina vovvar jag kan läsa om!

Nu har jag ljudligt ropat ut glädjen över detta till några som hade fått den tokiga idén att gå in på MIN innergård!??! Visst, de kanske bor här men ändå..
Passade på att skälla ut några av katterna som kom i vägen också när jag ändå höll på men då blev husse lite sur...

Nu väntar jag på att de (mina människor) ska laga pasta med ägg och veggobacon! Det är ju toppengott!!!
Och då lägger jag mig till med mina allra bästa och sötaste konster så får jag garanterat smaka, det har minsann aldrig misslyckats hittills i alla fall...

11 kommentarer:

  1. Tjena igen din coola brud...veggo bacon vad är det??? Låter mycket skumt!

    SvaraRadera
  2. Välkommen ut i cyberspace. Klart att en coolbrud som du ska hänga här=)

    SvaraRadera
  3. Edith - svarade på din sida!

    Carina - Tack, javisst är det allt så!!

    SvaraRadera
  4. Tjenis snygging! Denna bloggen kommer jag hålla koll på. Du är en tjej precis i min smak. /Anton

    SvaraRadera
  5. Så klart att en sån snygg liten tjej kan styra över sin husse :) Vem faller inte för en sån liten charmig tjej som du.

    Lycka till med din blogg :)

    http://heratorpetsvinja.webs.com/

    SvaraRadera
  6. Kul att du kommer att du kommer att följa med i min värld. Kommer att titta till dig ibland även om jag blir lite generad av kaxiga tjejer som du.
    Nelson

    SvaraRadera
  7. Ja, det är verkligen synd att det inte finns fler hundkaféer ute i landet. Här i Stockholm finns det även andra ställen där det är tillåtet att ta med sig hunden, både kaféer och restauranger.

    Vilken söt hund du har.

    SvaraRadera
  8. Anton - Du är inte så dum du heller, inte alls faktiskt!! Så jag håller lite koll på vad du hittar på också!!!

    AnnMargret - Ja jag har det rätt bra ibland =) Tack!!!

    Nelson - Ja du verkade ha en massa skoj, och det vill man ju läsa om!!, Och jo jag är allt lite kaxig, men samtidigt jättesnäll mot nästan alla!!!

    Anneli - Ja dumt är det, här får man bara sitta ute, och på vissa ställen inte ens det, trots att jag är en rätt liten flicka som sitter fint i knät...
    Närmsta hundcafé är i köpenhamn och det är 1,5 timmar bort och så ska man uppdatera hundpass osv, så det är ju också ett sommarställe... Söta voffsar du har också!!

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Känner din matte, hon är snygg och trevlig.Jag tycker du verkar ha en trevlig husse också! Du själv verkar vara en en strålande stor liten personlighet men inre och yttre stil.! Gillar du veggomat? kram

    SvaraRadera
  10. Självklart var det OK att länka till min blogg. Jag ska precis lägga till din blogg bland mina andra. Colliekramar

    SvaraRadera
  11. Silverdeer - Ja de är ganska bra faktiskt!
    Och jag är ju helt underbar =) Ja veggomat smakar smaskens!!! Kanske inte riktigt allt är i min smak men det mesta är dotte faktiskt....

    Parisercollie - Lysande ju!! Vad skoj!!! Massa phalénekramar tillbaka

    SvaraRadera