torsdag 27 januari 2011

Humörets uppgång och fall...

Jag var hemma med matte idag för skithusse skulle tråkjobba som vanligt... Dagen flyter på som vanligt, lite vovvenad med matte och syrran, busa lite med katterna, softa lite och vara allmänt snygg. Och just när jag håller på att kolla viktigheter på min dator hittar jag superjättefina kuddöverdraget till min sovkudde, på campadre, mindre än halva priset!!! Där finns ju inte ett uns av tvivel, ett sådant bara måste jag ha, helst två!!!

Visar genast för matte som utan att tveka håller med om att det fina måste jag ju ha!!! Så hon skickar ett mms med annonsen till husse (som ju betalar, ni vet; "pappa betalar") och frågar vad han tycker, även han tyckte det var perfekt till min kudde och svarade matte att hon skulle beställa det. Oj oj oj en sån lycklig vovve jag var!!! Jag satte mig i mattes knä och väntade mig att hon skulle slänga sig på campadresidan och beställa till mig, men istället satt skitmatte med sin jäkla tråkblogg och gjorde helt annat inte alls lika viktigt... Så jag väntade, och väntade och väntade och till slut gick matte in på sidan när hon tråkat klart med sitt, ÄNTLIGEN skulle jag få mitt prinsessfordral!!! Men se drygmatte hade slösegat sig så mycket så då var det slut! Det enda på hela sidan som var slut! Fyyy fan!!!



Så när husse kommer hem, som jag i och för sig är lite sur på också, för hade han varit hemma kunde han ju beställt det Fast det vågar jag inte säga till honom för då tråkar han sig bara om att han måste jobba för att kunna handla till mig... Gäsp och suck, übertråkig är han när det ska pratas så. I alla fall skulle jag söka lite tröst i min misär hos honom och vad händer då? DumAjax tränger sig på i hans knä!!! Usch!! De försöker bara förstöra för mig för att jag är finaste Freja Phaléne och har min blogg som jag är glad för, jag vet nog allt att det är så!!! De ska bestämt få jobba för att jag ska vara glad på dem igen, en vovve glömmer inte sådant svek så lätt minsann! Men det vet ni ju, som är kloka vovvar allihop... Som jag!!!

2 kommentarer:

  1. Nu blir det spännade att se om det går att kommentera.
    I alla fall så är en svamptork en mycket smart uppfinning, förutom att den torkar svamp så kan man torka blodpudding, digitalkamera (kolla inlägg från 13 augusti 2010 hos mej) och en massa annat mänskligt krafs.
    Googla på OBH nordica svamp och frukttork så hittar ni bilder

    SvaraRadera
  2. amen ghaaaa kan man bli galen eller???? en sån kudde hade ju passat dig perfa!!!..skäms på matte!!!

    SvaraRadera