tisdag 8 mars 2011

Besök i mattes värld...

Man kanske kan tro att jag inte fått vara ombloggad på hela måndagen, men jag figurerade faktiskt i Mattes blogg, för at jag är snygg i rosa =) Det inlägget kan ni se HÄR så förklaras det lite närmre... 
Det var nämligen rosa måndagen igår, så jag struttade ut i min munkis!!! Tyvärr blev det bara en bra bild på mig, jag var lite snabb i svängarna så kamerorna hann inte riktigt med, men så satte jag mig ett litet tag!!!
Husse tramsar och håller på med massa tråkigt jobb och renoverar i studion men han lovar att försöka kompensera kortisinlägget med ett längre avtrygg här i morgon! Annars fick jag bita honom i snottarna sa han... Då är det nog sant, jag bits hårt minsann!!! Phalénekramar!!!

7 kommentarer:

  1. Mm rosa min favorit färg och du klär så bra i rosa. En snygging hälsar Caspian.

    SvaraRadera
  2. Oj, jag missade att de var rosa måndagen i går! Fast jag har inget rosa när jag tänker efter. Fast du var förstås snygg som vanligt!

    SvaraRadera
  3. Hellre EN bra bild än ingen alls, muttras från golv och fåtölj här!
    Ska genast kila in till matten och se vad du gjorde där!
    (Bra ha två som kan visa upp en!)
    PUSS!

    SvaraRadera
  4. Klart att killar kan ha rosa också! Fast du är nog sötast i det... Kramis!

    SvaraRadera
  5. Alla småa hundar bits hårt, vet inte vad det beror på, vi taxar har ju saxbett som bekant och har ett tryck i bettet på nästan dubbelt mot en schäfer. Så inte ska man misstro sig att taxen är mesig liten jycke för det stämmer inte, hihi. Fast vi är snälla och bits inte.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  6. Ursnygg som vanligt. Inte fick jag ha nåt rosa igår inte. Min limegröna åkte på...skäms matte som inte vet att det var en rosa Måndag!

    SvaraRadera
  7. "Bita honom i snottarna" är skånska för vad?!
    Vill jag veta eller;) Du är så fin i rosa, eller du är ju fin i allt:) Kram!

    SvaraRadera