måndag 28 mars 2011

Sent kom en välkomstkommitte

Som ni ju har märkt har min slöa dumhusse inte hjälpt mig alls med min superviktiga blogg i helgen!!! Hålla på och jobba och göra annat i stället va, vad liknar det? Nej snart byter jag favorit till matte istället... Inte för att det gått sådär mycket bättre för Ajax men lite i alla fall. Tänker minsann sura i veckan till det blir reda på torpet här!
 Ja så eftersom allt är åt helvete back kommer bilder från när vi hämtade upp matte på stationen...
 Jag är snäll och tröstar syrran, säger att matte kommer alldeles jättesnartast!!!
 Se, här kom hon ju!!! Och med påse! Kanske något till lilla mig?
 Hallå, lite uppmärksamhet kanske, sluta plåta Ajax nu!!!
 Sådär ja, det var bättre, då får du en puss...
 Ajax pussades också såklart!!!
 Blev lite sur när det visade sig att det inte alls var till mig i påsen så då slutade jag vara söt och skruttade som jag ville istället.
 Hmmmpf, i samma tshirt som innan... Alltså hur tänker husse? Nej, bäst att gå hem innan alla stadsvoffsar tror jag bara har den ju!
 Hemma i köket satt vår Mazarin och såg vilsen ut... Är han också i och för sig... Husse säger att han är supersöt, vet inte det jag, tycker mest han ser ut som en trög katt!
Syrran faktiskt lite snäll ibland, hennes tur att trösta mig nu... Hon må inte ha smak alls när det kommer till mode men hon förstår ju hur hemskt det är att komma hem och inte få inlägg meddetbumsast! Mycket ledsnande skulle det bli denna helgen! Varje långrunda togs fina bilder och varje gång hette det att jag skulle få inlägg sen... Sen ja, lite väl mycket av den varan för min smak faktiskt!!! Massa Vuff!!! & Phalénekramar!!!

13 kommentarer:

  1. Vad gulliga de är när de pussar på varandra hela tiden! :D

    SvaraRadera
  2. Mazarinn är fin, absolut! Fast inte lika fin som du, förstås. Det är roligt att se foton på dig och syrran samtidigt. Hon är faktiskt också snygg, när jag tänker efter :-)

    SvaraRadera
  3. Håller med om att det var kul se er så där nära varandra. Ni är lite olika lika liksom;) Lika söta i alla fall!
    Jesper har just utnämnt sig till professor på Institutionen för forskande om svårförståeliga mattar/hussar. En lärartjänst är visst vikt för dig...
    Mazarin är väldans söt o ser mycket trevlig ut!

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att det går att återge i efterhand Freja.
    Mazarin liknar vår Adelle lite.
    Puss på nosen

    SvaraRadera
  5. Vilken tur att hussen äntligen bloggar lite åt dig :) Får hoppas han sköter uppgiften bättre nu ;)

    Vad söt du och syrran är på dom 2 översta bilderna :)
    Men usch vad taskigt av matten att inte köpt nått till söta dig :(

    Ha en skön måndags kväll :)

    SvaraRadera
  6. Ni är så söta båda två. Vår matte är också lite kass på att blogga. Tycker liksom att det finns så många grejer som måste göras först. Och sen sitter oftast våra "små hussar" (som inte är så värst små) vid datorn, och då får inte matte låna den./Anton o Victor.

    SvaraRadera
  7. Hahaha, ni är bara fööör roliga....OCH gulliga ;-)))
    //Susanne

    SvaraRadera
  8. Jo du! Ibland får man tjata till sig lite datortid! Skönt att dom inte slutat ta bilder i alla fall! På DIG alltså! Kramis!

    SvaraRadera
  9. Hej igen :)

    Hittade mattens och Ajax blogg, hade ingen aning om att syrran bloggade också.

    Men kan inte du be matten ändra inställningarna som hussen gjorde i din blogg så man slipper logga in på ett google konto utan kan göra som ni har med namn och hemsida.

    SvaraRadera
  10. Det är bra, du får jobba upp bättre "kontakt" med husse. Kanske lite "skvallerträning" där husse ska komma till dig så fort han upptäcker ngt.

    SvaraRadera
  11. Becca - Vi vet, därför vi gör det ju hihi

    Rudi - Låt nu inte henne snärja dig =) Jag är ju snuggast!! Men hon är ju min syster så jag får ju erkänna att hon har fasligt bra gener...

    Eva - Olika lika, bra benämning!!! Ja skriv upp mig på den kursen...

    Katarina - Mmmm ibland =)

    Helen - Ja visst är det, där ser man, kanske de är släkt...

    Ann Margret o Vinja - Ja se det är ett evigt slit att försöka dressera dem...

    Anton o Victor - Ja de försöker ju lura i oss det också, fast jag vet ju att det inte är sant...

    Quila och Ronja - Tack, vi gör så gott vi kan =)

    Ludde - Nej det skulle de bara våga försöka sig på!!!

    Ann Margret o Vinja - Jo hon ska ju apa efter... Tycker ju jag är 1000 gånger bättre!!! Men jo det ska jag säga till om!!!

    Christina - Det var ingen dum idé alls!!!

    Frejapussar!!!

    SvaraRadera
  12. Åh, så söta ni är när ni inväntar matten, du prinsessa är peciell men syrran din är oxå söt.

    Taxpussar.

    SvaraRadera