onsdag 23 mars 2011

Och i brevlådan fanns....

Man kunde ju tro att fölsesedan var över efter helgen... Men, så tittade man i brevlådan och fann ett pakipet till Moi!!! En tröja som matte beställt men inte hunnit få! Ååååh vad glad jag blev!!!
 Och har ni sett, den är i min finaste favvofärg rosa!!!

Men en fin kanin på!!! Passar ju mig perfekt, jag är nämligen löpish nu och tänker lite som just en sådan... Snygga karlar? Komma hit??? När inte husse och matte ser... Nej vad säger jag, jag är ju en fin flicka som inte tänker så, pfffttt hihi!!!
Usch ja, tröttsamt är det att vara Fidelur ibland, så nu ska jag nog ta min husse och gå och lägga mig i hans hår... Om jag inte hoppar på Ajax lite till och försöker busa först i och för sig... Ses i morgon, om ni vill!!! Frejapussar!!!

10 kommentarer:

  1. Så snygg tröja =) Caspian kommer gärna på besök när inte husse och matte är hemma fniss vi kan säkert ha skoj ihopa.

    SvaraRadera
  2. Vilken tur du har som fått ännu mera paket :) Och vilken söt rosa tröja :)

    Ha en skön dag, hoppas det inte blåser lika mycke hos er som här. För då får hussen verkligen hålla i ditt koppel så du inte blåser bort ;)

    SvaraRadera
  3. Det var inte illa!!! Vad du blivit uppvaktad.
    Fin tröja ;-)
    Ha en fin dag (Kul du tittade in till oss)
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Om bara den här attans SNÅLMATTEN skaffar biljetter så!!!
    (Tjatkampanj pågår att få åka till Provence och Edith och Hilda, men du bor lite närmare väl?)
    Vi kommer MER än gärna båda två!
    PUUUSSS!!!
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  5. Vilken tuff tröja, den kommer vara skön nu till våren.
    SV: Bada är alltid kul,i alla väder, iallfall om Minou får säga sitt.

    SvaraRadera
  6. Vilken söt tröja!! Vart har du hittat den?? Fin bloggQ ;)

    SvaraRadera
  7. Du dde där korvchipsen låter intressant, hur gör man såna?

    SvaraRadera
  8. Stilig tröja! Det blev en riktigt långfödelsedag det! Kramis!

    SvaraRadera
  9. Carina - Oooh ja!!! Han får ringa =)

    Ann Margret o Vinja - Nej vi hade tur med vinden idag faktiskt!
    Ja fina saker har det blivigt, och jag väntar faktiskt på en sista!!!

    Quila och Ronja - Tack! Ja jag kommer titta in igen kan jag lova =)

    Eva - Jaaa, det är massor med närmre =)

    Christina - Ja visst är den snygg! Jo bada är iofs kul, sist jag havsdoppade var i november....

    Becca - Min matte hittade den på Tradera, tror det var en butik som sålde så att man kan få olika storlekar... Tack, jag gillar den =)

    Sigge - Det är falukorv i tunna skivor som man lägger på gallret i ugnen till de puffar sig och blir lite frasiga, sen får de svalna och blir alldeles supersmaskiga!!!

    Ludde - Ja visst blev det!?! Tack massa!!!

    Frejakramar!!!

    SvaraRadera
  10. Joho, det är till att vara älskad (bortskämd) hihi. Snygg jacka om det är så att du letar efter hanhundar så har du två här, vi är bra på att smyga, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera