torsdag 3 mars 2011

Gul och kul och inte alls ful!!!

Ojojoj, vad trött jag var i förmiddags.... Låg mest och slappade i husses knä och ville inte allg gå ut... Inte ens när jag fick på mig min fina t-shirt blev jag pigg på det... Så jag lade mig tilrätta...
 Och såg mest utslagen ut såhär i pappis knä, och slötittade desperate houswives på tv... Min & husses förmiddagsritual!!!
 Sen var det utgång... Och till råga på allt trodde husse att det skulle börja regna!!! Lyckligtvis hade han fel, men jag fick visa upp min brandmansregnkappa i alla fall... Det behövs det ju inget regn till!!!
 
Väl hemma igen softade jag rätt mycket med syrran...På denna bilden i en av korgarna i köket. Vi kommer ganska bra överens emellanåt =)
Och så fick jag hem superbästa tidningen också!!! Så nu ska husse få läsa för mig, jag läser minsann inte själv, jag kan givetvis, men det är ju faktiskt inget jobb för en prinsessa! Phalénekramar!!!

7 kommentarer:

  1. Ååååh, en kvinna som kan konsten att "sova frukost"!!! Nu blev vi ju ÄNNU mer förälskade!
    Mycket viktig kunskap tycker vi!
    (Däremot har vi inte kanal så vi kan se det där... Matte är P1:iot...)
    Och mycket tjusig brandmannarock! Jag har en jobbar-väst, hälsar A. Saknar bara grävskopan/plogbilen...
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  2. Det däe är bra läsning, det tycker vi också! Tänk att få plats i knät på hussen! Det funkar inte här alls :-)

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt du ser ut att ha i hussens knä :) Ibland är det tur man är liten ;)

    Vilket fint regntäcke då har :) Syrran och di ser ju riktigt söta ut i korgen :)

    Ha en bra dag :)

    SvaraRadera
  4. Nå såna program tittar inte matten på och förexten så hade hussen något skrivjobb han ville ha hjälp med. Matten skriver med alla fingrarna medan hussen kör pekfingervalsen, hihi. Så allt som oftast så vill han har hjälp med papirer på förmiddan.

    Taxpussar

    SvaraRadera
  5. Tänk att det var regnvarning hos er! Snygg regnkappa var det i alla fall. Har försökt att sitta i hussens knä ett par gånger, men han ser så plågad ut då så jag avstår numera... Kramis!

    SvaraRadera
  6. Vad du är gullig på husses knä. Och den där brandmansregnrocken är verkligen helhäftig. Jag har en reflexväst men den är lite liten och täcker bara halva min långa kropp. Ha det! Colliekramar

    SvaraRadera
  7. Snygg outfit som vanligt! Och så mysigt ni verkar ha det du och hussen.

    SvaraRadera