fredag 18 mars 2011

Stål Freja!!!

Om man som phaléneprinsessa känner sig lite nere, och det gör man ju ibland... När husse och matte gör annat än att ge mig 100% uppmärksamhet, jag inte får nytt inlägg eller det slarvats med kommentarerna, det regnar ute eller sådana dumma saker. Då behöver man ju lyftas upp!!!
Och jag älskar när jag flyger Stålhund med husse!!! Då är jag ju störst i rummet!!! Faktiskt inte alls läskigt, men alla andra kan ju glömma att de skulle kunna göra så... Det är min och min pappis grej faktiskt... Nu ska jag flyga vidare =) Phalénekramar!!!

10 kommentarer:

  1. Coolt, bruden, coolt! Finns inte en chans att någon skulle lyfta upp mig på rak arm över huvudet! Så njut du som kan få flyga så fint! Snygging!

    SvaraRadera
  2. Det där såg ju häftigt ut. Men det skulle matte aldrig klara med mig. Jag är en riktig tungviktare. Det är inte bara päls. Colliekramar

    SvaraRadera
  3. Precis så där såg hussen ut innan han landade - fast inte lika söt... Kramis!

    SvaraRadera
  4. Usch nej, så kan dom inte göra med mej. Jag är fruktansvärt kittlig. Och slarvat med kommentarer, det är vi skyldiga till. Förlåt om vi gjort dej deppig. Men vi kollar ofta in till dej. Matte är bara lite lat när det kommer till kommentarer:(/ Puss från Anton.

    SvaraRadera
  5. Vad häftig du ser ut när du flyger :) Vilken tur att du är en liten söt Phaléne tjej och inte en stor Sankt Bernard för då hade nog inte hussen kunna flyga med dig ;)

    Ha en skön fredag och hoppas nu då att du får 100% uppmärksamhet :)

    SvaraRadera
  6. Vad coolt att vara Stålhund! Jag tror jag ska bli Spindelhunden..! :)

    SvaraRadera
  7. Du är ju bara för frän....så hade vi aldrig vågat göra....eller iaf vår matte hade aldrig orkat lyfta upp oss så...hon är för jäkla klen

    SvaraRadera
  8. Du är cool du Freja! Om jag inte fattat fel så fyller väl stålhundarna år idag?
    GRATTIS!

    SvaraRadera
  9. Nja, stål vet jag inte men tuff till tusen dä har jag förtått, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  10. Rudi - Du får ta och ringa han swarchenegger, han kanske kan =)

    Edith - du som är en sån smärt flicka? Det borde väl funka =) Kanske får använda båda armarna iofs...

    Ludde - Hihi, oj då...

    Anton - Men det var ju inte er jag menade, utan när husse bara öppnar era sidor så jag kan läsa och sen inte hjälper mig att kommentera hos er... Det är ju supertaskigt!!!

    AnnMargret och Vinja - Nej då hade han nog fått träna en hel del =)

    BouBou - Det hade ju varit supercoolt! Då kan vi ju slå oss ihopa och typ bekämpa brott, eller befria affärer från gottis eller så!!!

    Zamantha o Freija - Tror ni inte? Om hon verkligen tar i då?

    Helen - Ja det stämde bra det, Tack!!!

    Hillman - Flyger ju som stålmannen? Då blir man väl Stålfreja... Hihi!!!
    Ni är rätt jäkla tuffa ni med!!!

    Frejapussar!!!

    SvaraRadera