lördag 19 mars 2011

Häppi Börrsdejj to mii!!!!

Wuhuuu Idag fyller jag år!!! Närmare bestämt så föddes jag den 19e Mars 2005 kl 10.04!!! Syster Ajax vill ju alltid vinna så hon kom redan 07.10... Vi är i full gång med att se till att vi får äta oss proppmätta med dotte och får massa presipenter så dagens bilder är inte helt klara. Det är däremot bilderna från igår, dan före dan så att säga.... Så de kommer här!!!
 Vi gick ut i vår park, onödig snö... Dumt!!! Och så var det något som var knasigt...
 Frågade matte om hon slarvat bort husse? Men han var och handlade smaskigheter till vår fölseseda!
 Låt gå för det då, då vet jag ju och kan uträtta mina bestyr! Nosa buskar t.ex är ju ett måste!!!
 Ajax övervägde om hon skulle rulla sig i snön... Det skulle hon!
 Hittade ett superbra inlägg här på häcken!
 Svarade genast!!! Hoppas han läser det idag!!!
 Sen visade jag Ajax så hon skulle bli lite avundsjuk, det var ju faktiskt till mig!!!
 Så kom jag till min väg och fick se alla dessa lösdrivare? Vad tusan har de i min park att göra?? De har minsann inte bett om lov... Nej usch det gillade jag inte!
 Fast man kunde ju passa på att se om någon kanske hade en snygg vovve med sig... Kammade noll där tyvärr... Mycket tråkigt!
 Ja ni ser ju så besviken jag blev...
 Men där hade varit innan... Som här på vår stolpe, där hade de skrivit massor till oss.
 Tänkte att det kanske fanns nån snygging inne på biblioteket, men dit fick vi inte gå för matte... Ytterst tramsigt! Men hon har kollat igenom alla fina tips efter klädisar till mig så jag låter henne komma undan med en del nu...
 Vid det här laget börjar jag faktiskt tycka att husses "kommer snart" tar lite väl lång tid, hittade han inget smask till oss =(
 Men så kom han! Jag hoppade upp och frågade och jorå, det hade köpts en hel massa till oss!!!
Därefter blev det pussar!!! Sen gick vi hem och softade, det tar ju på krafterna att vara prinsessa!!! Frejapussar!!!

14 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen Freja
    önskar
    Grabbarna boys!

    SvaraRadera
  2. Hipp hipp hurrraaaa för dig idag :)

    SvaraRadera
  3. Massor av grattisar till dig och syrran idag! Oh, så spännande de ska bli att få se era presenter!

    SvaraRadera
  4. Nu har du fått konkurrens din fjolla... haha... fast grattiskram ändå från din coola syrra!

    SvaraRadera
  5. JÄTTEGRATTIS till er båda från mej!!!!!!!!
    Hoppas att ni har fått mängder med bra och goda paket!

    SvaraRadera
  6. GRATTIS på födelsedagen Freja :) Hoppas hussen hade köpt massa gott till er och att du fick några andra fina presenter också :)

    SvaraRadera
  7. VOFF voffeli voff voff! VOFF voffeli voff voff! VOFF voffelivoffvoffvoffvoff VOFF voff voff voff! (mel. Ja, må de leva, mattes anm...)
    Några milooooooner pussar till dig och syrran!
    Jesper o Assar
    Se till att hussen sjunger!

    SvaraRadera
  8. Grattis på födelsedagen! Ska bli spännande och se om det blir några nya kläder i present... Kramis

    SvaraRadera
  9. GRATTIS i efterskott på födsledagen till er båda, ja nån rättvisa måste det va. Vi kunde inte gå ut hos dig igår för matten var inte hemma, kom sen och var jättetrötter. Var inte läge att tjata om bloggar då inte. Fast nu GRATTAR vi som bara den HJÄRTLIGA GRATULATIONER PÅ 6-ÅRSDAGEN!

    Taxpussar i mängd!

    SvaraRadera
  10. Stort GRATTIS till dig på födelsedan (lite försenat). Hurra hurra hurra! Kramar från Edith o Hilda

    SvaraRadera
  11. Grattis i efterskott. Hoppas din födelsedag blev toppenbra. Pussar från Anton o Victor.

    SvaraRadera
  12. massor grattis i efterskott till er båda! Hoppas du fic nåt riktigt snajdigt i present! Väntar med spänning på bilder!

    SvaraRadera
  13. Massa tack till er alla!!! Frejapussar =)

    SvaraRadera