tisdag 1 mars 2011

Som den knähund jag är!

Blev inget inlägg igår fastän husse faktiskt lovade! Jag blir ju lite stött faktiskt... Bra att han hjälpte mig att kommentera hos er i alla fall!!! Som kompensation får jag ett litet snabbinlägg nu innan han ska till tråkjobbet.
 Med bilder matte tog på mig igårkväll... Här ser jag ut som en hund brukar liksom... Sådär vanlig och fin ungefär, fast snottarna flaxar lite gizmostyle... Det är tufft tycker jag!!!
Och här visar jag att jag är inte bara vovve, jag är fetsnyggaste Freja som kan konsten att vara sötast i stan också! Sitter i husses knä som den duktiga voffse jag är minsann =) Phalénekramar!!!

7 kommentarer:

  1. Det är klart att du Freja är snyggaste bönan i stan. Ingen tvekan. Colliekramar

    SvaraRadera
  2. Du är verkligen hur snygg och söt som helst, min lilla sockerpulla! Puss på dig!

    SvaraRadera
  3. En sån söt Phaléne dam, hihi. Förstår att du är husse lilla älskling, fast vi är våran husses älsklingar och mattens med för den delen. Här har det varit griskallt så vi har varit inne förutom våra snabbvändor när det behövdes göras ettor och tvåor.

    Taxkramisar.

    SvaraRadera
  4. Både tuff och söt! Absolut nr 1!!!
    Jesper och Assar

    SvaraRadera
  5. absolut snyggast i stan Caspian håller med även om schnauzer flickor brukar vara de som får hans hjärta att klappa lite extra så mycket att han ikväll kissade in tjejen sin så att bror hans skulle förstå att han skulle hålla tassarna borta=)

    SvaraRadera
  6. Verkar som det är dags att prata allvar om din blogginlägg med hussen så skärper till sig ;)
    Tur matten tagit så fin kort på söta dig :)

    SvaraRadera