lördag 12 mars 2011

Och vinnaren är....

Så var det lördag. En viktig lördag för idag drar vi ju vinnaren av boken!!! Visst, det är inte en lika viktig lördag som nästa kommer bli, för då fyller ju jag år!!! 6år för att vara mer exakt =) Jag hoppas på fina kläder såklart...
Vi började med att skriva alla tävlande på lappar och la i en skål...
Och Matte drog vinnaren! Som denna gången blev snygga Rudi!!! Grattis, du får en braig bok! Trots att ditt tips var att du ville ha mig naken... Snuskis där... Men jag gillade din ärlighet så du kom minsann med i lotteriet ändå =) Vuff till dig hoppas du gillar den!!!
Lite extra gratulationer från Smilla katt som uppenbarligen tyckte rätt vovve vann!!!Avslutar med massa Phalénekramar till er alla!!!

9 kommentarer:

  1. Ett stort Grattis till Rudi från oss! Du får göra som jag och klä av dig naken. Rekommenderas bara somartid förståss!

    SvaraRadera
  2. Men attans! Vem? Jag? Tackar! Jo, ärlighet varar längst, absolut, men inte trodde jag att jag var med i tävlingen. Det här var andra gången som jag vinner en bok hos en bloggis, och dessutom en hundbok som matten inte har läst (och dom är inte så många)! Hurra för mig, som kunde behöva en så glad avslutning på en dag som jag mest bara varit till besvär på! Pussar till er alla och en extra till Smilla från Alf!

    SvaraRadera
  3. Grattis Rudi! säger vi också.
    Och så vill Petrus skicka MASSOR av kärlek till Smilla! En dam helt i hans smak!!! Att knuffla saker så de luktar rätt är sååååå viktigt!säger han:)

    SvaraRadera
  4. Vi grattar Rudi förstås, hoppas du fick många tips på vart dina tvåbeningar kan handla fräsiga kläder till dig.

    Taxpussar i mängd.

    SvaraRadera
  5. Grattis till Rudi (även om det var lite vågat)!

    SvaraRadera
  6. Grattis Rudi till segern! Kul med tävlingar tycker jag. Colliekramar

    SvaraRadera