fredag 4 mars 2011

Vidare lufsande och vuffsande...

Wuhuu Fredag igen!!! Det betyder ju att husse inte är borta och klottrar på folk!!! Och jag tycker bäst om när alla är hemma! Tycker de ska vinna massa såna däringa pengisar så de kan vara hemma med mig alltid!!! Tog en liten runda för ett tag sen så jag fick lufta min jeansjacka...
 Och passade på att kolla in graffitti givetvis! Kolla som jag matchade denna!!! De måste ha tänkt att här kommer nog en liten prinsessevoffse gå förbi i en blå jacka... Mycket vackert och bra tänkt!!
 Väl hemma var jag ganska trött och la mig tillrätta i min soffa... Det är nästan lika bra som att ligga knä... Vilket direkt fick mig att tänka på en del kommentarer jag fått av er som är lite större än mig...
Och det går minsann utmärkt att sitta knä även om man är storvovve!!!
Här har vi min polare från hundpensionatet mysandes i sin husses knä... Bilden togs på Sofiero-Hundutställning förra året. Så om de säger till er att det inte går så bara ljuger de! Nu har ni ju faktiskt bildbevis =) Ha en fortsatt skojsig fredag!!! Det är min plan i alla fall... Nospussar!!!

11 kommentarer:

  1. Så fint du passade till den där graffitin! Den verkade verkligen vara gjord till dig! Jag ska visa bilden på knähunden för husse så förstår han nog hur vi ska göra... Kramis!

    SvaraRadera
  2. Fast egentligen tycker jag att det blir för varmt att sitta i knä på folk. Lite för mycket kroppsvärme från dom, så jag stannar nog på golvet trots allt! Snygg jacka, rena rama vårjackan! Här regnar det för första gången sen i oktober och då känns det som vår!

    SvaraRadera
  3. Instämmer, väldigt snygg jeansjacka med matchande grafitti i bakgrunden!Och som sagt, sita i knäet blir man nog aldrig för stor för - inte att slappa i soffan heller.Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  4. Snygg jacka säger jag bara!
    Och det är inte lätt att vara stor och tro att man är liten som en phalené prinsessa. Många fredagsmys pussar till dig // Perla

    SvaraRadera
  5. TACK snälla du för allt smarrigt godis!!!!!!!
    Skickar mängder med slafsiga nospussar!!

    SvaraRadera
  6. Modegalning!:) Men väldans snyggt och tjusigt är det!
    Smart vovve som fixar knäsittande trots att hans husse inte är fullvuxen!
    Mormors ena dalmatiner stod och händge med överkroppen över knät och nosen inborrad vid armbågen på matte sin. Enda problemet var att när han somnade slaknade bakbenen och han väcktes:( Men han höll på i timmar!:))

    SvaraRadera
  7. Din klädsel passede verkligen till den grafittin :)
    Ja nu ser man att stora vovvar också kan sitta i knä. Fast jag tror du ligger skönare i hussens knä än vad den stora vovven gör ;)

    Ha en bra lördag och kul att få rå om hussen hela helgen :)

    SvaraRadera
  8. Liten med tuff, med jeans jacka och allt, hihi. Du är en fräsig prinsessa i alla fall, sicken stor kompis du har med långa, långa ben, hihi. Hoppsa att du får en skön helg med massor av sol.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  9. Ha en bra helg :-)! Jeansjackan är supersnygg. Och det här med att ligga i knät, det gör gärna min stora schäfer han med fastän han inte riktigt får plats.
    TACK för din hälsning i min sorg!
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera
  10. Vilken tjusig jeansjacka ... passar dig utmärkt. Colliekramar

    SvaraRadera
  11. Men jösses! Och jag som nästan avlider när Zäta vill sitt i mitt knä :)
    Fast jag går ju under namnet sköra rosen här hemma... Hmpf...

    SvaraRadera