lördag 5 mars 2011

Tävling, utlottning, vinn en vovvebok!!!

Matte märkte att vi hade två ex av denna braiga boken hemma... Så jag vuffade till mig den ena och wuhuuu, nu har jag den till utlottning eller tävling eller vad man ska kalla det... Skojsigt helt enkelt!
Det ligger till såhär att jag fyller år den 19e mars!!! Ja Ajax också såklart, då blir vi 6år... Och jag känner att det börjar bli tråkigt att ha samma kläder hela tiden, en ny vore på plats!!! Så jag letar braiga tips på affärer och sidor som kan tänkas ha detta... Ajax å andra sidan vill bara ha tuggar och pipisar så tips på det är bra också!!! Sen drar husse slumpmässigt en av er som tipsat och så vinner ni en fetbra bok! Najs va!?! Jag ser till att han drar en vinnare nästa lördag (den 12e) och då kommer ni alla stå på lappar som dras ur en skål! Rättvist ska det vara ju!
Länkar ni till tävlingen så får ni två lotter, bra eller hur!!! Phalénekramar!!!

16 kommentarer:

  1. Har ni varit inne på:
    www.grad-prix.se
    De har supercoola kepsar som skulle passat dig som en "smäck"...bland annat en rosa bikerkeps :)

    SvaraRadera
  2. Jag är lite dålig på tjejkläder, men på Dobaz har dom rea just nu och där såg jag en snygg röd tröja med huva och inbyggd väska. Jag tror att du skulle passa i den.
    http://www.dobaz.se/se/art/red-king-hundtroja.php
    Kramis, Ludde!

    SvaraRadera
  3. Tyvärr så har jag ingen aning om var man kan köpa kläder som passar en sån fin flicka som dig.

    Hoppas du hittar nått fint i alla fall som du kan få på din födelse dag :) Kanske hussen kan måla en fin tröja till dig han som är så duktigt att måla :) Be honom köpa en vit tröja till dig och så målar han nått fint på den som passar vackra dig :)

    Då kommer du ju verkligen ha nått helt unikt på dig :)

    SvaraRadera
  4. Nä, det här kan jag inget om...jag vill helst ha mina brudar utan kläder alls :-))

    SvaraRadera
  5. Svar: Nänänänä, här äts inga ankor, min vegetariska matte dånar när hon tänker på sånt!
    Du är ju ganska ny på min blogg, men förra sommaren i augusti kan man läsa om ankrestaurangen som ligger i skogen här. Där jobbar ankor som servitörer. dom dyker nog snart upp igen. Tuppen är ny för i år!

    SvaraRadera
  6. på www.doggie.se finns massor av söta.fräcka och tuffa kläder. Allt vad man kan önska. Det är väl klart du behöver en ny vårgarderob husse förväntar sig väl inte att du ska ha förra årets mode?

    SvaraRadera
  7. Har du kollat in Ninnas? ( http://www.ninna.cybersite.se/startsida.html) - de har mycket fint, tycker vi!
    /Nanna & Leia

    SvaraRadera
  8. Lite kul jag kom direkt efter Katarina! För jag tänkte på hennes fina stickade tröjor!
    Kanske du kunde specialbeställa nå'r i tunnare garn? Med lite glittrig "evening-style"?
    PUSS på er!

    SvaraRadera
  9. Jag kör med vinterpäls och sommarpäls. Du vet att skulle jag dra på mig tyllkjol skulle grannarna skratta ihjäl sig. Så tyvärr är jag inte inne i klädbranschen men jag ska kika runt lite på nätet.
    Nelson och husse.

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Min mamma säger dessa har fina kläder.
    http://www.pupstore.se/se/
    http://www.doggie.se/
    http://www.smalltobig.se/

    Hälsar Yorken Kevin som oxå älskar kläder

    SvaraRadera
  11. Jag och Hilda är lite dåligt informerade inom klädområdet, även om jag har en reflexväst ... men det är väl inte mycket att komma med. Vi måste helt enkelt tänka efter lite. Colliekramar

    SvaraRadera
  12. Vi killar vet inte mycket om kläder och sånt. Vi gillar inte ens att ha täcke på oss så där särskilt mycket. Men vi tycker att du är mycket söt och tuff i dina. Kram från Anton och Victor.

    SvaraRadera
  13. Själva handlar vi mycket på Ninnas, men Posh Pooches har oxå en massa fint.Ajax skulle nog gilla om matte och husse gjorde korvchips till henne. Det är bara att torka tunna skivor av korv i ugnen.

    SvaraRadera
  14. Eftersom vi är lokalpatrioter så måste vi tipsa om http://www.husdjursboden.se/ som vi anser är en jättebraig butik. Gå gärna in och kolla på bilderna från butiken men om de har tjejiga kläder vet jag inte men jag tror nog att det finns. Annars är det väl rena nätbutiker, ex. http://www.smalltobig.se/ men det verkar som om de har butik oxå. Det finns säkert flera men den sistnämnda vet jag inget om för vi har inte handlat där. Husdjursboden kan vi och matten rekommendera för de är jättesnälla.

    Taxpussar i mängd.

    SvaraRadera
  15. Absolut ingen aning.....
    Både jag och matte har väldigt svårt för det där modet med kläder på hundar så viär inte insatta.
    Ok för reflexväst eller ett värmande täcke om det är kallt men där går gränsen för oss.

    SvaraRadera
  16. Jättesupertack till er alla för superbra tips!!!! Matte har kollat nooooga och valt ut en del favoriter, vissa har redan kommit och nån är på väg!!! Pussar till er!!!! <3

    SvaraRadera