torsdag 24 februari 2011

Kvällsvovvenaden

Även om gårdagen var tung för oss alla, (och kommer vara det väldigt länge) Så fick jag hem min nya väska. Eller ja, det är egentligen husse och mattes väska, men jag kom på att man ju nog kunde slappa rätt bra i den!
 När jag först testade var det lite läskigt...
 Sen kom jag på att man kunde hänga lite såhär najjsigt!
 På kvällen var det utgång... Hittade en hel del meddelanden!
 Som lästes ingående! Massor som hade lämnat notiser till mig sen sist!!!
 Visste att vi var på väg någonstans, men inte vart... Trodde att det kanske var till det här hotellet... Men där hade jag fel.
 Det var hit vi skulle! Till vår kinarestaurang... De fullkomligt älskar mig där så jag får komma in när vi hämtar mat!
Hemma igen var stämningen ju inte helt optimal, så för att muntra upp mig fick jag på mig en av mina fina t-shirts... Inte ofta jag får ha kläder inne så jag blev glad!! Det är nämligen så att jag älskar det, husse hade sina problem med det i början, men när han sett mig försöka klä på mig själv insåg han att det ju faktiskt var så!
Fast i vanliga fall drar han gränsen vid ute eller nyduschad... Nospussar!!!

7 kommentarer:

  1. Snygg väska att hänga i ;)
    Men jag måste säga att din randiga pippitröja den fullkomligt älskar jag. Pippi en tjej med attityd och det har ju du gott om också!
    Nospussar till phalenepippi

    SvaraRadera
  2. Klart det är tungt och tomt och konstigt!
    Bra ni fick en bra utestund då:)
    Och jag håller helt med om pippi-tröjan! Jättefin och passar dig ju perfekt!
    PUSS på dig!
    (Och pussa till familjen från oss)

    SvaraRadera
  3. Den väskan rymmer ju både det ena och det andra. Verkar riktigt praktisk. Jag skulle kanske kunna ha en sån och då kunde du ju sitta i en av fickorna. Den randiga tröjan satt fint på dig! Kramis!

    SvaraRadera
  4. Ja Pippitröjan är cool och du med.
    Nästa fredag kommer jag till din stad för von Benzo konsert, finns det nån chans att få pussa dig lite på nosen då Freja?

    SvaraRadera
  5. Snajsig väska! Du ser verkligen ut som en storstadsböna i den!

    SvaraRadera
  6. Vad bra dom skaffat en väska till dig att åka i om du skulle bli trött när ni är ute och går.

    Vilken bra kinarestaurang där du får följa med in :)

    Förstår det är jobbigt hemma hos er nu, men tyvärr så händer tråkiga saker ibland :( Tur i alla fall att inte Bosse har ont längre.

    SvaraRadera
  7. Vicken tjusig väska, praktiskt du och syrran din får nog plats båda två bra vid långpromenixar.

    Taxpussar.

    SvaraRadera