tisdag 1 februari 2011

Vilodagar...

Helgen blev ett (av mig ofrivilligt) avbrott från mina inlägg... Husse skulle göra massa ditt och datt innan han fixade till mig, han prioriterar väldigt konstigt tycker jag! Så när han väl var klar med sina skisser och papper och jox var han så trött att han skulle ta det nästa dag, och då hände samma sak en gång till!!! Men när jag visade tydligt hur enormt skittråkig han är lovade han att komma igång i alla fall med ett snabbt inlägg nu ikväll.
Här är jag efter kvällsrundan idag, man skulle kunna tro att det är rundan jag är trött efter men ni förstår ju att jag bara demonstrerar mitt missnöje med husse där, i och för sig i hans knä, men jag blandar med lite fjäskerier sådär... Tror han har fattat läget nu i alla fall, så i morgon ska det nog vara igång med riktigt bloggfix igen!!! Sov gott alla vovvevänner! Phalénekramar.

6 kommentarer:

  1. Alla hundar kan lära sej att leta svamp!
    Kursen kommer att bli i lämplig skog.
    Matte håller på och kollar med sina svampkontakter i Skåne.
    Troligen blir det trakterna av Ängelholm.

    SvaraRadera
  2. sv: tack, skönt att vi äntligen har fått vårt kennelnamn

    SvaraRadera
  3. Inte snällt av hussen att glömma bort din blogg :( Väntar med spänning på en massa nya fina kort på dig :)

    Ha en bra dag :)

    SvaraRadera
  4. Matte har oxå vart upptagen med papirer och snuvan har gjort att den rätta orken inte infunnit sig för bloggeriet. Fast nu har vi satt ned tassen och talat om vart skåpet ska stå, så nu har hon skärpt till sig trots snuvan.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  5. Likadant hemma hos oss! Kan inte fatta att min blogg inte är det viktigaste som finns. Förstår att du känner likadant. Cruellakramar!

    SvaraRadera
  6. Sigge - Vad bra, Ängelholm går det ju bussar till!!

    Anneli+Vavvorna - Ja det förstår jag!

    Ann-Margret o Vinja - Nej dat var ett jäkla ofog!!! Skärpning liksom

    Hillman - Tur ni fått ordning på torpet, hoppas jag har det snart jag med!!!

    Cruella - Nej det är inte bra alls ju, klart din blogg är viktigast! Vad skulle möjligen kunna vara mer viktigt än oss, våra behov och våra viljor!?!

    Nospussar!!!

    SvaraRadera