fredag 18 februari 2011

Zzzzzzzzzzz

Tröga datorn jävlas med mig idag, jag har knappt kunnat kommentera hos någon och den stänger ner internetet hela tiden!!! Mycket irriterande... I övrigt var idag en rätt vanlig tråkig hundtorsdag, parken, husse jobbar, kommer hem, ja ni vet... Inte sådär speciell... Så jag lägger ner det här för dagen och återgår till min andra sysselsättning!
Som synes så tar minsann husse sig friheter och använder mig som kudde ibland också... Fast det är ju ganska najs faktiskt. Så jag ska inte bita honom i örat idag i alla fall... Sov gott alla!!! Hoppas skitdatorn funkar bättre i morgon så jag kan skriva till er också! Sömniga Phalénekramar!!!

11 kommentarer:

  1. Fy farao för internet som krånglar. Det känner vi till. Vi hörs!

    SvaraRadera
  2. Vad bra matte fick se den bilden! Här blir det alltid ett attans muttrande när någon av oss gör liknande: Fattar aldrig varför...
    Jesper, Assar, Simon o Petrus

    SvaraRadera
  3. En hemlis vår matte älskar att ha oss som huvudkudde. När vårt internet krånglar kommer det en massa fula ord från henne. Vadå internet hon har ju oss?

    SvaraRadera
  4. Stackar dig som har ett krånglande internet, kanske det beror på solstormen som skulle kunna krångla till det i teletrafiken. Hoppsa att det fixar sig, krånglande datorer kan få tvåbeningarna här att gå i taket, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  5. Här har vi inte haft internet på flera dagar. Fast det gör inte så mycket. Då har matte mer tid med oss och till och med hussarna har tid att gosa i soffan om kvällarna...:)För övrigt ser det riktigt mysigt ut där på kudden. Anton 0 Victor.

    SvaraRadera
  6. Det hoppas vi på. Kanske den också kan ta igen sig lite med en "nap" :-)? Hoppas att det ordnar sig snabbt.
    SV: Bollen används nog främst i rehabsyfte. Min schäfer har ett trasigt knä och det är bra träning för både bål och rygg samt för att få bra balans och styrka i bakbenen. Man ser ibland att han avlastar höger bak lite och där kommer träningen in.
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera
  7. När datorn krånglar så ropar vår matte bara efter husse.
    Faktiskt så fixar han det mesta, medans matten fattar absolut ingenting när det gäller datorer.
    Mysig sovbild på hussen med en goskudde bredvid!
    Vov från grabbarna boys!

    SvaraRadera
  8. Jag skulle tänka mig att du är den mysigaste huvudkudde man kan ha! Speciellt om du inte bits i öronen... Kramis!

    SvaraRadera
  9. Internet som krånglar är för jäkligt!
    Mysigt med hundkudde.
    Ha de gott

    SvaraRadera
  10. vilken ball fläta di husse har i skägget...får ni leka med den ibland?

    SvaraRadera