tisdag 8 februari 2011

Min familj suger...



Vad är det för fel på mina människor? Ja visst man får vovvenader, mat och sådant som man liksom faktiskt tar för givet. Men jag tycker att det mest prioriteras Facebook, mattes skitblogg och sådant menlöst strunteri utöver det.

Hade det inte varit braigast mest av tiden hos min nuvarande personal så hade jag flyttat ikväll. Till USA! För där får man minsann hemlagad gourmetmat av egen kock varje dag, det såg jag på tv igår...  Och jämfört med det så suger min familj....

Men berätta det inte för dem ...än i alla fall... Phalenékramar!  

8 kommentarer:

  1. Låter som det är dags att prata allvar med hussen och matten om dom prioriterar FB och mattes blogg. Den tiden skulle dom ju helt klart ha kunnat ägna åt lilla söta dig istället :)

    Hoppas du får en bra onsdag :) Här skiner en stor sol och snart ska vi ut och gå :)

    SvaraRadera
  2. Klart att du ska få gottigt käk, här var det bara kulisar med Doggy gourmet på men vi fick i alla fall smaka maskar med gottig sås på när tvåbeningarna åt. För det mesta får vi gottigt käk men när det är mat som vi inte kan äta, då får vi bara taxkulor och blötfoder. Så det är nog dags att prata allvar med dina tvåbeningar, om att käket skulle hålla en högre klass, du är ju trots allt prinsessa och då kan man väl begära lite högre standard, hihi.

    Taxpussar.

    SvaraRadera
  3. Men jösses så söt man kan vara! :)
    underbara lilla du...

    SvaraRadera
  4. Oj, tänk om jag kunde lägga huvudet på sned som du! Kommer inte ens halvvägs! Här har idag servetats lasagne med quorn idag. Gillar du det? kram

    SvaraRadera
  5. Du får skaffa Facebook du också Freja ;)

    SvaraRadera
  6. Huvudet på sne, SÅ söt :-)!
    SV: En sådan fluffpäls ligger det måååånga timmar bakom. När jag precis fått Trudi så var det först dusch och sedan fön (tog 3 timmar bara det) innan klipp och trimm. Hu hemska minne ;-)
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera
  7. Ibland känner jag också att det kunde vara dags att flytta till nå´t bättre ställe, men HUR skulle dom stackarna klara sig hemma då? Man känner ju ett visst ansvar för dom... Kramis!

    SvaraRadera
  8. Ann-Margret o Vinja - Ja man tycker ju det! Inte konstigt man blir lite sur ju!!!

    Hillman - Ja jag ska i alla fall lägga in en motion på det där med blötmat!!!
    Här får man torrisarna helt just så, torra... Skittråkigt ju!!!

    Lisse - Tack =) Jag vet!!!

    Silverdeer - Jaaa, det är jättesmaskens!!!
    Huvudbiten kräver massor med övning så det är bara att köra igång!

    Helen - Jag finns på " Johtinas Athena" =)

    Tassintryck - Hu ja, jag kan bara tänka mig!

    Ludde - Nej, där har du ju en poäng, kanske kan ta med dem men ändå få någon som passar upp ännu mer?

    SvaraRadera